joi, 12 august 2010

Bebe Siluan: micutul zambaret

Zambetul e gratis dar valoreaza o avere! Doneaza un zambet pentru zambaretul mic din fotografie: BebeSiluan. M-as bucura sa-mi promiti (ai loc la comentarii) ca-i vei zambi in fiecare zi (zambetul are puterea sa ajunga pana la el chiar daca intre noi sunt mari si tari; iti povestesc un pic mai jos).

Zambetul de ieri
mi-a amintit ca anul trecut la sfarsitul lunii august, va promiteam aici ca va spun ce am castigat in acea zi: mi-a zambit Iulia, o fetita cu paralizie cerebrala. A fost a treia oara cand am vazut ce putere are un zambet, o atitudine pozitiva. I-am spus o poveste si i-am zambit (nu a inteles nimic din poveste dar avea toata fetisoara luminata de zambet...o fetita cu paralizie cerebrala).

Cu sase ani in urma, mergeam in vizita la un bun prieten internat in spital: era la reanimare si langa patul sau, un domn in varsta era in coma, conectat la aparate. Cand sotia sa se apropia de salon, pana sa intre pe usa, tensiunea incepea sa ii creasca si asistentele stiau ca peste putin timp usa se va deschide.

Cu doi ani in urma, dupa o perioada foarte mare de plans, am hotarat intr-o zi sa zambesc mai mult pentru ca nu vroiam ca cineva foarte drag si bolnav sa ma vada atat de suparata: din acea zi, cand intram in camera ei, zambeam cu toata fiinta mea si din acelasi motiv pentru care o faceam eu, zambea si draga mea( este paralizata si acum, nu vorbeste dar toata ziua ne hlizim, pentru ca altfel am inunda casa).
Zambetul e gratis dar valoreaza o avere! Doneaza un zambet pentru zambaretul mic din fotografie: BebeSiluan

7 comentarii:

Sergiu spunea...

:))

Iuliana spunea...

Promit sa zambesc! Lui Siluan, tie, Adriana, copiilor mei, familiei mele, prietenilor mei, lumii intregi! Pentru ca "zambetul este drumul cel mai scurt intre doua inimi". Si pentru ca am pentru ce zambi si pentru ce sa-i fiu recunoscatoare lui Dumnezeu. Spre deosebire de altii, care nu-si pot permite un zambet din cauza necazurilor care ii apasa, eu trebuie sa rad in hohote.

Iti multumesc pentru acest articol! Stii tu de ce! Pupici.

adriana spunea...

Zambesc, pentru ca postul nu ma intristeaza...Zambesc, pentru ca nu ma costa nimic... Zambesc, pentru ca vreau sa inlatur griul din zi. Luna aceasta zambesc pentru BebeSiluan.

o alta poza cu zambaretul mic aici
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/08/oferta-nelimitata_11.html

DoarEu spunea...

Un zambet larg pentru un copil frumos si extrem de zambaret si puternic, nimeni altul decat micutul Siluan!

Zambesc pentru ca mi se ofera sansa de a cunoaste oameni cu un rost in viata mea.

Zambesc pentru ca fac ceea ce-mi place.

Zambesc pentru ca am un suflet de copil (redescoperit anul trecut cand am inceput sa creez povesti).

Zambesc ca te-am cunoscut si te simt cu sufletul curat langa mine.

Zambesc pentru ca Dumnezeu ma iubeste, imi arata asta zi de zi, clipa de clipa!

Anonim spunea...

am citit noutatile despre Siluan, cuvintele de la sfarsit sunt cheia pe care romanii nu o gasesc si nici nu o cauta... doctorii de acolo NU POT sa lase in voia birocratiei un copilas, ei nu pot sa nu faca tot ce pot pentru el, si pot.... Multe zambete minunate si nenumarate ganduri de vindecare pentru ingerasul razaret!!!! Si o imbratisare mare pt tine!!

Dili

adriana spunea...

Va multumesc pentru zambete!
Sergiu, Iuliana, Claudia, Maria...am trimis o duzina de zambete catre voi chiar in acest moment.

Hanne spunea...

Zambesc zi de zi, ora de ora! zambetul este prietenul meu cel mai bun:)
Va astept pe http://hanne-cumparzambete.blogspot.com/ pentru a va convinge :)