marți, 31 august 2010

Buletinul meteo pe note muzicale

Ideea mi-a venit in timp ce comentam la Bucurenci si ascultam cum august se apropie de sfarsit, lasand in urma scurta furtuna de ieri si facand loc doamnei Toamna, pe care mi-o doresc cat mai lunga si bogata in culori. Culori ce se preling din copaci, odata cu picaturile de ploaie.

In sertarul cu muzica, puteti asculta buletinul meteo muzical pentru ziua de azi, un azi pe care ni l-am fi dorit inca in vara dar pe care il primim cu bucurie, chiar daca miroase deja a toamna.

Auditie placuta si comentati si voi daca vreti sa castigati. Vedeti in ultimul post unde, ce si de ce sa comentati.

4 comentarii:

darry.anna spunea...

O toamna frumoasa cu multe realizari!

Cu drag,

Darryanna

Bianca spunea...

Multumesc tuturor celor care au postat pe blogurile lor si povestea mea scrisa intr-un mic fragment (eu sunt bianca ). Cateodata cred ca, cuvantul multumesc e prea simplu de scris catre persoanele carora nu stiu cum as putea sa le arat prin scris recunostinta si multumirea pentru ajutorul daruit din suflet si cuvintelor frumoase de incurajare. Pentru mine inseamna enorm de mult! Din respect eu pot inlocui multumesc cu “sarut mana” tuturor celor care se opresc o secunda si mai mult citind, publicand ma ajuta intr-un fel ca zilele mele sa fie mai frumoase si pline de sperante.

adriana spunea...

darry...cu drag si un la multi ani din partea mea!

adriana spunea...

Buma Bianca, ce mai faci?

Astazi incepe noul an bisericesc. Iti doresc multi ani in dragostea Bunului Dumnezeu, a Maicii Domnului si a tuturor sfintilor.