marți, 24 august 2010

Cea mai simpatica mireasa!

Nu stiu cine sunt Cristina &Razvan dar ascultand melodia de la intrare si plimbandu-ma prin fotografii, nu pot spune decat ca m-am simtit foarte bine la nunta lor...felicitari fotografului care a surprins si a redat atat de bine atmosfera de sarbatoare iar pentru tinerii casatoriti CASA DE PIATRA! Sper ca daca mirele nu s-a suparat cand a fost furata mireasa sa nu se supere nici pe mine ca am sterpelit o fotografie de la nunta lor. As fi prins din zbor buchetul dar cum sunt data deja, nu mai practic demult acest sport pe la nunti. Click pe fotografie, castile pe urechi si...zambiti va rog!

4 comentarii:

Iuliana spunea...

Super! Chiar m-ai bine-dispus! Sa fie fericiti si binecuvantati de Dumnezeu!

adriana spunea...

Si eu am avut aceeasi stare de bine, intrand pe acel blog!

darry.anna spunea...

Absolut minunat! Multumim!

adriana spunea...

Am trecut si azi pe la nunta lor! Ma binedispune!