marți, 31 august 2010

Comentez si sper sa castig

Daca la Bucurenci e concurs de primit carti pe baza comentariilor si daca am ramas in urma cu premiile de la Pagina 92, de ieri comentez (sper sa nu creada ca sunt ipocrita...am comentat si sambata cand nu aveam nici un interes:)).

Asta inseamna ca particip si la traficul obraznic pe care si-l dorea anul trecut de ziua lui. Astazi am comentat aici si am indicat si sectiunea la care vreau sa inscriu comentariul; nu era necesar, dar m-am gandit sa ii usurez munca.

Voi ce credeti, am sanse sa ma numar lunea viitoare printre castigatori?!

Un comentariu:

Dili spunea...

:-)) buna Adriana, ma bucur sa te "revad", tare ai fost cu comentariul ala, eu zic ca da ai sanse, si daca nu castigi, eu cel putin am castigat un zambet, merci!
offtopic: Adriana, eram la mare si am vazut un documentar cu si despre Tudor Opris - am vrut sa te sun dar nu mai am telefonul tau - din pacate nu aveam sonor insa din fericire l-am gasit pe tot aici: http://www.youtube.com/watch?v=CDQDO-DUt3M (linkul e de la primaparte, celelalte trei le gasesti in dreapta...) Mi-a bucurat inima enorm, si sunt sigura ca si tu te vei bucura revazand Lazarul si Cosmigiul si pe acest om unic...
Te imbratisez!!!!!!