joi, 5 august 2010

Familia mea cea numeroasa

Ieri, matusile Natalia si Eufemia au scris pe blogul lui Siluan: Mulţumim Adrianei, pentru dragoste şi susţinere!

In traducere, inseamna ca va multumesc tuturor celor care il primiti pe Siluan in familie, ca pe un mic nepotel, daruind din dragostea voastra, din timpul vostru, din gandurile voastre si din conturile sau buzunarele voastre.

Descoperind atat de multi oameni frumosi si locuri placute, eu sunt cea care trebuie sa ii multumesc lui Siluan si tuturor copiilor pe care i-am intalnit, la fel cum trebuie sa multumesc tuturor care ma ajuta:
  • Lui Dumnezeu ca mi-a dat viata ( cel mai frumos Dar), Maicii Domnului si Tuturor Sfintilor;
  • Duhovnicului nostru si doamnei preotese, pentru binecuvantare, bunavointa si multele cuvinte de folos pe care le aud de 10 ani (nu va spun cum se numeste pentru ca nu vreau sa ma mandresc ca sunt fiica sa duhovniceasca dar va spun ca sunt foarte bucuroasa ca il suplineste pe tatal meu, adormit acum 14 ani, pe 19 august);
  • Adrian, sotul meu care ma suporta (nici nu stiti cat e de greu sa stai in preajma mea atunci cand ma agit) de 25 de ani (ii depasim pe 14 august, si intalnirea cu el a fost cel mai mare dar pe care mi l-a trimis Maicuta Domnului);
  • Prietenilor, fostilor mei colegi si toti cei care nu se enerveaza ca ii bombardez zilnic cu mailuri umanitare sau measje out off topic pe bloguri;
  • Parintilor Mihai si Georgian de la Biserica Sfanta Ecaterina (sper sa isi citeasca mailurile; profitand de ajutorul pe care l-am primit de la doamna preoteasa Magdalena in cazul "Fantana lui Stefanel" am indraznit sa cer si acum ajutorul);
  • Parintelui Paul de la Parohia Constantin Brancoveanu, care a primit cu mare drag un pliant pentru a-l prezenta celorlati parinti de la biserica si credinciosilor;
  • Doamnei de la pangarul Bisericii Podeanu, care a primit de la Monica un pliant (il citea cand am ajuns si eu la biserica, unde am fost sa ma inchin la moastele unuia dintre cei 12 Apostoli ai Mantuitorului - Sfantul Apostol Simon Zilotul);
  • Unui parinte de la Biserica Zlatari (unde am intrat ieri impreuna cu Angela, sa ne inchinam la moastele Sfantului Ciprian); acesta a primit un pliant si ne-a promis ca il va prezenta parintelui paroh (sa nu uit: fiind post, preotii din parohiile voastre, va vor vizita sa va binecuvanteze casele, asa ca fiti atenti la sonerie);
  • Unei maicute pe care am intalnit-o in biserica si a primit si dansa un pliant;
  • Mihaelei, era racita si nu a ajuns la slujba, dar a dorit sa daruiasca 5 lei;
  • Iulianei: 50 lei si prietena ei Elena 50 lei au depus personal in cont;
  • Alinei: 80 lei a depus personal in cont;
  • Monicai: 100 lei pe care i-am depus ieri in cont;
  • Angelei (La multi ani pentru Ioan!) si colegelor ei: Maria, Gabriela, Elena, Ioana (La multi ani!), Marcela, Elena, Violeta, Roxana au strans impreuna 410 lei depusi ieri de Angela in cont ( le rog sa le spuna si celorlati colegi si sa dea posibilitatea inmultirii donatiilor);
  • Darry.annei care tipareste si distribuie pliante la Botosani;

  • Prietenilor de la Ortodoxia Tinerilor pentru indemnul la darnicie gazduit pe site-ul lor;
  • Marilenei, de la APAH-RO, care tipareste si distribuie 1000 de pliante si imi va trimite si mie 1000 (cine se ofera sa ma ajute sa le distribuim cat mai repede sa-mi trimita mail la adriana.dardindar@gmail.com);
  • Celor patru calatori din metrou, care mi-au promis ca vor intra pe blogul BebeSiluan ( nu aveam inca pliantele tiparite de Angela, asa ca le-am spus pur si simplu cateva cuvinte despre micut; o domnisoara a intrat imediat pe blog de pe telefonul mobil);
  • Doamnelor de la cele doua sucursale Unicredit, unde am depus banii in contul lui Siluan, pentru ca ne-au promis ca vor face cunoscut cazul lui Siluan si celorlati colegi.
  • Tu, pentru ca sunt convinsa ca ca il vei ajuta pe Siluan.
Fiind cu totii unchi si matusi care l-am adoptat pe bebe Siluan, si spwrand ca nu am uitat pe nimeni, daca vi se pare prea mult sa spunem ca suntem prieteni, considerati ca suntem frati si surori, care incercam sa ajutam un alt membru din marea noastra familie.

Daruieste o luna din viata ta! Rugaciune si ganduri bune, pline de speranta pentru micutul Siluan.

Un comentariu:

corina spunea...

Adriana.....