duminică, 8 august 2010

Felicitare in dar, pentru Siluan Bota, de ziua lui

M-am tot gandit ce as putea darui unui copil care astazi implineste 6 luni intr-o camera de spital, ce as putea darui si altor copii pe care i-am intalnit sau ii voi mai intalni si pe care i-am adoptat in clubul unchilor si matusilor: O FELICITARE, in care am cuprins cate ceva din personalitatea fiecarui membru Dardindar (ca sa fiu sigura ca nu am uitat pe nimeni, am introdus in ea si cuvantul oameni, pentru ca cei mai multi dintre voi nu au bloguri):

Draga nepoate,

Dobandesti bucuria de a gusta din roua diminetii precum un fluturas care zboara liber doar daruind din ce ai primit in dar, avand inima curata si inmultind darurile, dorind sa fii un om fericit, care cu dor aude glasul soptit: la Dumnezeu toate lucrurile sunt cu putinta numai daca exersezi in viata, inca de cand esti foarte tanar, ceea ce inveti de la parintii tai, pentru ca la final, sa poti spune doar atat: Slava Tie, Doamne, ca nu am trecut indiferent pe langa Tine! Slava Tie, ca fiecare zi din viata mea este un Dar al tau! Slava Tie Doamne, pentru toate!

Te iubim,
Unchii si matusile tale, oameni.

Iar pe voi, dragi unchi si matusi, va invit sa ascultati ceva foarte frumos aici.
Daca ati fost macar o data in viata fericiti, incercati sa vedeti unde vrea sa va duca astazi fluturasul dardindar, intrand prin aceasta imagine in viata unui copil.

Un comentariu:

Sergiu spunea...

La Multi Ani!