luni, 23 august 2010

Lista ramane deschisa

Cinci dintre nominalizatii de la terasa s-au recunoscut in lista invitatilor, unul zice ca a recunoscut unde este terasa dar nu ne spune si noua, dar restul?! Stiu, a fost duminica si ma bucur ca nu ati stat pe net...sau ati stat dar nu ati trecut si pe la mine???

Postul scris ieri, se numeste In jurul mesei, la o salata si o cafea cu prietenii.

Au stat in jurul mesei, la ore diferite: Anna, Claudia, Darry.anna, Mariana, Iuliana. Eu nu m-am ridicat de la masa. O voi face insa, atunci cand veniti, sa ne imbratisam.

Sunt asteptati in continuare: Claudiu, Dili, Eufemia, Florin, Liliana, Maria, Mariana, Monica Daniela, Natalia, Oana, Sorin, Sergiu, Violeta.

Fotografia este mai veche, nu este chiar de la terasa cu pricina dar este foarte aproape de ea...doua piete despartite de o catedrala...un muzeu si fantani care tasnesc din asfalt...servus la fiecare pas...ati recunoscut locatia ???

13 comentarii:

Iuliana spunea...

Cred ca intr-un oras ardelean. Sibiu, Brasov? Oricum, mi-ai facut un chef de duca si de vorba in jurul unei mese, la o terasa...

adriana spunea...

cald...chiar foarte cald... cred ca citesti mailul acum

Iuliana spunea...

Da, citeam mailul si am revenit sa vad daca a mai scris cineva, ceva despre terasa... Esti smecheruta... Ne faci chef de terasa, de vorba, de plecat din Bucuresti, dar ne lasi sa fierbem in suc propriu? :)

adriana spunea...

acum m-am intors de la Cludia, de pe blog...am citit povestea...induiosator...sa intrebi si tu la chioscul de ziare daca mai au ziarul Lumina de duminica..sa-l daruim Claudiei

Diana Maria spunea...

Iertare că mă bag în seamă...pieţele sunt despărţite de o biserică (nu catedrală), mai exact Biserica Romano-Catolică, apa ţâşneşte dintre dalele de piatră, în jur numai terase...hmm, parcă e vorba de Sibiu.
Spor la taclale.

DoarEu spunea...

Cred ca e vorba de Sibiu. Muzeul fiind Bruckental.
Zambete si bucurii!

Cat despre ziar, nu e problema. Am rugat-o pe cea acre a publicat sa-mi pastreze unul.

Multumesc pentru lectura si incurajare si sustinere si ganduri!

MEILOIU MONICA - DANIELA spunea...

I Give up!
Nu stiu.

Sorin M. spunea...

Piata mare - Sibiu

Mariana spunea...

Piaţa Mare din Sibiu :)

adriana spunea...

Diana Maria, ai dreptate dar cred ca este o biserica evanghelica, sau gresesc din nou?!...ma documentez si rectific imediat ce aflu raspunsul exact.

Esti asteptata mereu la taclale pe blog si nu ai de ce sa iti ceri iertatre...pentru asta las comentariile deschise.

adriana spunea...

Doar eu..nota 10 domnisoara profesoara de biologie si scriitoare de povesti

adriana spunea...

Monica...se poate???

adriana spunea...

Sorin si Mariana, va raspund la amandoi in acelasi timp, pentru ca eu asa va consider, frati de blog si nu numai de blog...nota 10 cu felicitari.

Daca treceti siu la postul cu salata si cafeaua lucrurile se schimba un pic...suntem in alta piata...cea vecina...mai mica.