sâmbătă, 14 august 2010

Prohodul Maicii Domnului (fragment)

3 comentarii:

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Doamnei "adriana" !
~
Vă mulţumesc! Astăzi am revenit de la ţară, iar dvs. sunteţi "al doilea blog" pe care îl vizitez.
Cer permisiunea de a folosi uneori linkuri înspre articolele dvs. pentru "construcţia" unor teme personale: aceste teme POT fi la graniţa "nornalului", iar articolele dvs. având menirea să le TEMPEREZE, nu să le susţină !
Vă mulţumesc !
~
Cornelius,
la 16.08.2010.1~20:55

adriana spunea...

Buna ziua!

Tot ce e pe blog face parte din categoria daruri; asadar folositi daca va este de folos.

Numai bine!

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Doamnei Adriana !
~
Uneori ... vreau să "URLU", alteori ... să ANULEZ totul, inclusiv "CONTUL" !
Însă, ... tocmai Neputinţa ... mă FACE ... "să lucrez" în continuare !
Eu însă, NU sunt mulţumit ... căci, DOAR ... vorbesc !
Tare mult mi-ar place ... SĂ PICTEZ ! Dar, apar ... tot felul de "scuze" ! Iar INERŢIA ... este mare, ca o Mare, de fapt ... BALTĂ (mocirloasă !) de Lene !
Doamne Dumnezeule, Te rog, Te implor: ajută-mă să scap de LENE !
~
Cornelius,