vineri, 27 august 2010

Un bun prieten: Sfantul Mucenic Fanurie

Prima data l-am intalnit pe Sfantul Mucenic Fanurie, anul trecut, in biserica, urmand ca la scurt timp sa primesc o icoana de la o prietena. Am citit viata si acatistul si l-am rugat sa ma ajute, impreuna cu Maicuta Domnului, sa aducem un pic de bucurie in viata unor parinti si copii, aducandu-te si pe tine pe blog, pentru ca ai suflet bun:
Fie ca rugaciunile Maicii Domnului si ale Sfantului Mucenic Fanurie, sa aduca alinare tuturor celor necajiti iar pentru nepotii Clubului Dardindar sa stranga cat mai multe matusi si unchi cu suflet mare si bun.
Va puteti convinge singuri de ajutorul pe care l-am primit, avand convingerea ca viata, plina de sfintenie pe care a trait-o pe pamant pana la 19 ani, i-a adus Sfântului Mare Mucenic Fanurie, pe langa darul de a imblanzi fiarele si de a vindeca muti si surzi, si cel mai mare dar, in ceasul mortii primind raspuns de la Dumnezeu la o mare rugaminte: "Doamne, Dumnezeul nostru, Cel ce ai miluit pe acestia care au facut plangere si strigare, fa ca tot cel ce va face o turta si o va da saracilor sa fie ascultat in orice durere dreapta va avea. Acestea zic, sa fie spre iertarea pacatelor mamei mele, care a murit pacatoasa" si atunci s-a facut un tunet din cer si s-a auzit glasul Domnului astfel: "Fie Fanurie dupa cuvantul tau si tot cel ce te va chema pe tine in ajutor sa fie ascultat de mine si tu vei fi ajutorul celor in nevoi".
BannerFans.com

BannerFans.com

6 comentarii:

DoarEu spunea...

Multumesc pentru dar! Fie ca rugaciunile mele si ale tuturor sa fie ascultate!

adriana spunea...

Amin!

Tzzumbi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Tzzumbi spunea...

Rugăciunea ...

Închiși în tăcerea din sufletul lui,
Stropii mari, pe-obrajii copilului
Curg săpând șanțuri triste și ele,
Spălând orice scânteiere de stele.

Și-i doar un copil ce nu poate prea mult,
Tristețea adâncă-l-nghite demult.
Și n-are ce face puiuțul de om,
Blestemul adamic i-e-n orice atom.

Scăpat în necaz, lovit de tristețe
În trecut i se pierd vesele fețe ...
Acum stă și plânge cu lacrimi fierbinți:
„Ah! Tu iubire, de ce nu m-alinți?”

Printre lacrimi acre și amare
Și suspinuri înfiorătoare,
În suflet s-aprinde mare nădejde,
Că sfântul rugat acum îl păzește.

Nimic nu se poate ca sa mai facă,
Nici un gest nu se-oferă să-l treacă,
Nimic nu-i rămâne ca armă a lui,
Decât rugăciune caldă sfântului.

Rugăciunea chipului micuț de lut
Se întinde spre eternul Absolut...
O văpaie prinde licărire,
Sfântul o privește cu iubire.

Și ce-a fost odată neputință,
Dumnezeu preface-n birunință.
Acolo unde este rugăciune
Și iubirea e-un aprins tăciune.

Închinată Sfântului Fanurie prăznuit astăzi, 27 august.
(Sergiu Tzzumbi)

Anonim spunea...

Intr-o noapte am avut un vis:
Mergeam de-a lungul plajei, impreuna cu Iisus. Imi revedeam fulgerator scene din viata mea. Am observat ca pentru fiecare scena apareau doua perechi de urme pe nisip, una era a mea si una ii apartinea lui Iisus. Cand ultima scena din viata mi-a trecut prin fata ochilor, m-am uitat inapoi la urmele din nisip. Era o singura pereche de urme. Am realizat ca acela fusese cel mai urat si mai trist moment din viata mea. Si atunci L-am intrebat pe Iisus :
- Doamne, mi-ai spus ca imi vei vorbi si vei fi alaturi de mine de-a lungul intregului drum. Dar am vazut ca, in vremurile cele mai grele din viata mea, pe nisip se vedea o singura pereche de urme. Nu inteleg de ce m-ai parasit, tocmai cand aveam mai multa nevoie de tine.
Iisus a raspuns :
- Scumpul meu, te iubesc si nu te voi parasi niciodata, absolut niciodata, in timpul incercarilor si greutatilor prin care treci. Atunci cand ai vazut o singura pereche de urme, inseamna ca Eu te purtam in brate...........

Iuliana spunea...

12 linguri faina
2 linguri zahar
2 linguri ulei
drojdie cat o nuca (se amesteca cu apa calda si se toarna peste faina)
Se adauga apa cat e necesar pt a framanta aluatul.

Se baga la cuptor in tava tapetata.