marți, 28 septembrie 2010

Drum bun, Andrei Ioan!

Andrei Ioan Dalban, fiul Eleonorei si prietenul Ramonei a luptat cu cancerul, simtindu-si sufletul prizonier in propriul trup. Duminica, la mijlocul zilei, lupta a luat sfarsit. Urarea de la multi ani  a fost inlocuita cu Dumnezeu sa il odihneasca!

Nu l-am cunoscut pe Andrei Ioan in timpul vietii; le-am intalnit doar pe femeile care i-au fost alaturi pe parcursul bolii. Din solidaritate cu ele, pentru cateva zile, nu voi mai posta nimic pe blog.

Pentru Andra Ioana, Luis, Cosmina Andreea, Gabriel, Roberta, Alexandru, Bogdan Marian, Nicolae si Andrei Ioan, copii si tineri curajosi:
Daruieste, Doamne, tuturor carora le-ai luat viata din frageda tinerete, tuturor carora le-ai dat cununa de spini, tuturor celor ce nu au cunoscut fericirea pamanteasca, Mila Ta cea nesfarsita; rasplateste-le cu razele iubirii Tale nesfarsite dincolo de mormant, iar noi strigam asa:
Tatal nostru, rasplateste tuturor celor ce au murit sub sarcinile grele ale ostenelilor;
Tatal nostru, primeste in camarile raiului pe adormitii prunci si pe fecioare;
Tatal nostru, invredniceste-i veseliei la Cina Fiului Tau;
Tatal nostru, odihneste-i pe cei singuratici, orfani si straini pentru care nu are cine sa se roage;
Tatal nostru, sa se stearga pacatele lor de razele calde ale atotiertarii Tale;
Tatal nostru, deruieste robilor Tai mai inainte adormiti, parinti si frati ai nostri, haina alba a biruintei;
Tatal nostru, iubirea cea nemarginita, odihneste sufletele adormitilor robilor Tai!
Daca vreti sa cititi: Acatistul catre Dumnezeu Tatal pentru cei adormiti

7 comentarii:

Stefania spunea...

OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA.
"De cate ori ne amintim de cei plecati de langã noi, e ca si cum ne-am reîntalni cu ei..."


"în cartea vietii, un înger a scris despre nasterea copilului meu. Apoi, închizand cartea, a murmurat: "Prea frumos pentru acest pãmant!".

DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA

Iuliana spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca alaturi de ingeri, acolo unde ii este locul acestui baiat bun si credincios!

Maica Domnului sa le ajute si sa le aline pe Eleonora - mama lui Andrei si pe Ramona - iubita lui Andrei sa treaca mai usor peste aceasta cumplita suferinta!

MEILOIU MONICA - DANIELA spunea...

Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca!

marada spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca in imparatia lui!

Anna spunea...

In fiecare zi cand moare un om din indiferenta, imi amintesc nu primul pacat, ci ultimul nostru pacat. Ca Sfantul Petru m-am lepadat si eu, ma iarta Doamne. Si nu imi ramane decat sa ma rog. Tu, ultima si vesnica mea cainta, mangaie cerurile cu genunchii inimii mele.

Iuliana spunea...

http://iulianacristescu.astasunt.eu/sa-ne-amintim-de-andrei-ioan-dalban/

DoarATAT spunea...

Dumnezeu să-l Odihnească în Pace, pe Andrei Ioan !
Dumnezeu să se îndure de cei rămaşi !
~
Cornelius,