marți, 14 septembrie 2010

Au nevoie de ajutor

Am primit un mesaj de la Bianca si il pun la vedere, un pic simplificat, fiind o lista de cumparaturi, cu gandul ca vor poposi multe matusi bune pe blogul meu zilele acestea.

Cu rosu voi colora acele articole despre care voi primi vesti ca vor pleca spre Bianca

Lista ei este aceasta (am preluat-o de la comentariile de aici):
  • 140 lei pentru manuale ( s-a rezolvat si acest aspect)
  • 150 lei lunar pentru abonament transport; (up date 14 sept: maine o doamna va depune in contul Biancai, pentru inceput, cei 150 lei pentru abonament transport)
  • 100 lei saptamanal pentru a continua tratamentul de chinetoterapie si masaj la Spitalul Judetean Constanta ( Bianca locuieste in comuna Valul lui Traian);
  • salopetele pentru practica;
  • caiete studentesti, caiete mici; geanta de umar in care sa incapa caiete studentesti si carti; crema de galbenele pentru masaj, spirt, aspirine tamponate, paracetamol;(up date 14 sept: aceeasi doamna, va trimite un colet, pana joi cu toate aceste articole; )
  • pantalon sport ( treninig) marimea 29 -30;
  • o geaca groasa de iarna (Bianca are 56-58 kg); (up date 14 sept: draguta doamna va rezolva si acest punct in cursul urmatoarelor saptamani)
  • adidasi marimea 39; ( up date 27 sept a trimis Cristina)
  • ceaiuri, legume, fructe (Bianca tine regim, nu trebuie sa se ingrase pentru ca altfel are dureri mari de coloana).
Bianca Velichea este o adolescenta bolnava; pe blogul ei gasiti multe amanunte despre diagnostic, tratamentul pe care trebuie sa il faca si despre situatia financiara. Ne roaga sa o ajutam: http://savebianca.blogspot.com/2010/04/eu-sunt-bianca.html

Adresa: Localitatea Valu lui Traian, Str. Credintei nr. 9, Jud. Constanta
Telefon: 0727.275.667 / 0241.230.317

Raiffeisen Bank – Agentia Valu lui Traian, judetul Constanta
RON: RO 70 RZBR 0000 0600 1100 8342
EURO: RO 47 RZBR 0000 0600 1103 4655
Cod SWIFT: RZBR ROBU
Titular: Velichea Maria (mama)

28 de comentarii:

ana maria olivia spunea...

bun gasit !!! cu mare bucurie as vrea sa-i daruiesc Biancai perechea de adidasi...
multa sanatate si pace !!!

adriana spunea...

Ana Maria Olivia, bine ai venit in club!

Sa inteleg ca pot sa colorez si in dreptul lor.

Adresa la care sa ii trimiti este:
Velichea Bianca
Localitatea Valul lui Traian, Str. Credintei nr. 9, Jud. Constanta
Telefon: 0727.275.667 / 0241.230.317

Multumesc

Andreea spunea...

despre ce salopeta de practica e vorba?

adriana spunea...

Andreea, ma interesez.

Bianca spunea...

Pentru doamna sau domnisoara ANDREIA sa fiu inteleasa corect fiecare lic are uniforma lui noi ex cfr avem camasi albe cu cravata bleo si ni leaduce si noi le platim ,asa o sa fie si cu salopetele pentru practica .Va multumesc BIANCA

Bianca spunea...

Sarut mana tuturor si cu mare bucurie scriu tuturor care au pus suflet pentru mine si m-au ajutat ca eu sa pot merge in fiecare zi la scoala (am primit de la o doamna banii de abonament).

Doamna Andreea tin sa va multumesc, de salopeta nu e nevoie urgent, la inceput o sa merg in trening, pe urma cand o primesc pe cea de la liceu va trebui sa o platesc. Ni se cer multe la scoala dar parintii nu au bani si cred ca vor intelege cei de la scoala sa platesc cand pot. Va multumesc. Bianca

adriana spunea...

Bianca, Iuliana a pus la posta un pachet cu rechizite; urmeaza sa primesti si pachetul de la cealalta doamna draguta. Sa-ti fie de folos!

Bianca spunea...

SARUMINA DOAMNA ADRIEANA AM PRIMIT ASTAZI COLETUL DE LA DOAMNA IULIEANA CU RECHIZITE DE CARE MAM BUCURAT NESPUS DE MULT SI PARINTII MEI SAU BUCURAT ALATURII DE NOI LUNDU-LE O PIEATRA DE PE SUFLET CA ACUM AVEM CAETE SA MERGEM LA SCOALA .NU STIU DACA VAM SCRIS DAR VOI INPARTI TOTUL CU SURIOARA MEA CARE E IN CLASA A 5 -A SI SEMNIFICATIV TOTUL LA NOI SE INPARTE IN DOUA SI O BOMBOANA O INPARTIM......CRED CA NU VA SUPARATI .SI INCA ODATA MULTUMESC SI SARUMINA PENTRU TOT SUNT BUCUROASA SI MAI FERICITA CA SUNT IN RIND CU CELANTI COLEGI ,CU TOATE CA ACUM DOUA SAPTAMINI NU MA VEDEAM SI NU PUTEAM SA CRED CA VOI MAI MERGE LA SCOALA ERAM F F SUPARATA SI DEPRIMATA DAR ASTAZI SUNT F F FOARTE BUCUROASA DATORITA UNOR PERSOANE NECUNOSCUTE MIE, CU SUFLET MARE , DAR DUMNEZEU LE CUNOASTE INDEAJUNS.SI COMENTARILE DE PE BLOG AM INCERCAT SA RASCOLESC IN BLOG SI DIN GRESEALA LEAM STERS PE TOATE .VA MULTUMESC BIANCA

Bianca spunea...

Buna seara doamna ADRIANA ,NU PREA STIU EU SA SCRIU PE BLOG DAR CU PUTIN AJUTOR DE LA FETELE MELE INCERC SA VA MULTUMESC DIN TOT SUFLETUL MEU DE MAMA PENTRU TOT CE ATI FACUT PENTRU FAMILIA NOASTRA CA BIANCA SI CEALANTA FETITA A NOASTRA VIKY SA MEARGA LA SCOALA CUM AU FOST PINA ACUM DAR ANUL ACESTA SI IN MOMENTUL DE FATA FARA AJUTORUL DUM. SI CLUBULUI DARDINDAR NU AVEAM NICI O SANSA ,TOTUL ERA FARA A GASI O SOLUTIE ,SOLUTIA ERA CA ANUL ACESTA FETELE SA NU MAI MEARGA LA COALA ESTE JENANT PENTRU NOI CA PARINTI DAR DUMNEZEU NE PUNE PE RIND LA INCERCARE .MOTIVUL E CLAR SI SINCER CA NU PUTEM SA MAI FACEM FATA DATORIILOR LA BANCI SI SOTUL MEU A RAMAS FARA MUNCA DIN AUGUST ,AVEA SALARIUL DE 12 MIL. SI CU AL MEU 550 NE DESCURCAM DAR EU ACUM AM 460 SI EL E IN CAUTATE DE LOC DE MUNCA AM GASIT DAR II TREBUIE 450 LEI PENTRU ATESTAT LA FIRME DE PAZA SI ACESTI BANI NUI AVEM ,BANCILE NU LEAM PLATIT ,LUMINA APA BUTELIE SI RESTUL AM GASIT EU SA MERGCUZIUA CIND ARE NEVOIE IN PIATA CU UN PROGRAM DE LA 3NOAPTEA PINA SEARA LA 5-6 SI IMI DA CEVA DE MINCARE LEGUME SI 50 LEI DAR SI AICI E CIND ARE NEVOIE .SI SOTUL MEU CIND MERGE LA PESTE PENTRU AL VINDE SA FACA BANI CIND TAIE UN GAZON SAU UN POM CA SA PUTEM SUPRAVETUI CAM ASA DECURGE SITUATIA NOASTRA IN MARE ,SI AS DORI SA NU VA SUPARATI PENTRU CA AM SCRIS SITUATIA NOASTRA DE LA BIANCANU PREA O SA AFLATI PREA MULTE CEAR DACA NU AVEM CE PUNE PE MASA EA TOT NU SPUNE SI TOT EA NE INCURAJEAZA SI NE ROAGA SA NE RUGAM LA DUMNEZEU CA DUMNEZEU VA GASI O CALE CA TOTUL SA FIE BINE .AS AVEA O RUGAMINTE LA DUMNEAVOASTRA POATE MA PUTETI AJUTA: IN PRIVINTA SOTULUI MEU EL E DRUJBAR DE ANI DE ZILE AM TRAIT BINE DOAR DIN TAIATUL LEMNELOR DEPOZITE PADURII SI MULTE SI SEAR FI DORIT DE MULT SA PLECE IN STRAINATATE UNDE SE GISTIGA BANI CUNOSCIND MESERIA ASTA DAR NU A AVUT SANSE SI NU SE INDURA DE FETE ERAU MICI SI APOI A LUCRAT 7 ANI LA PRIMARIE LA VALU ACUM DATORITA SITUATIEI AR VREA SA PLECE SI SUNT FIRME CARE RECRUTEAZA DRUJBARII SAU MUNCITORII IN DOMENIU FORESTIER DAR NU AVEM CUNOSTINTE SI CEVA SIGUR MA PUTETI AJUTA?????????PE INTERNET NU STIU NU NE DESCURCAM SOTUL UNEI PRIETENE DE ALE MELE A PLECAT DE O LUNA IN PORTUGALIA DAR NU A STIUT CA SI SOTUL MEU AR FI VRUT SA PLECE .VA ROG DACA AVETI CUNOSTINTE DESPRE SUBIECTUL ACESTA .CU MULT RESPECT MAMA LUI BIANCA MARIA

adriana spunea...

Doamna Velichea, nu stiu cum sa va ajut referitor la problemele de serviciu.

Bianca spunea...

Buna sunt mamalui BIBI si va rog sa nu va supara-ti am facut o intrebare catre dum. gindindu-ma ca aveti multe cunostinte si mai ales pe internet ,referitor la serviciu ,stiu ca sunt firme mici dar nu stiu exact unde dar poate ca nu vati suparat aglomerindu-va cu toate problemele noastre .Va multumesc si va doresc tot binele din lume cu respect de la mama lui BIBI MARIA .

Bianca spunea...

Buna sunt mamalui BIBI si va rog sa nu va supara-ti am facut o intrebare catre dum. gindindu-ma ca aveti multe cunostinte si mai ales pe internet ,referitor la serviciu ,stiu ca sunt firme mici dar nu stiu exact unde dar poate ca nu vati suparat aglomerindu-va cu toate problemele noastre .Va multumesc si va doresc tot binele din lume cu respect de la mama lui BIBI MARIA .

adriana spunea...

Nu m-am suparat, stati linistita. va cred ca va este greu. Doamne, ajuta!

cri80 spunea...

Mai este nevoie de adidasi?

Bianca spunea...

MULTUMESC DE INTREBARE ,DACA MAI AM NEVOIE DE ADIDASI DA CA TENESI PE CARE MIAM CUMPARAT LA INCEPUT DEAN SCOLAR SI DEJA SAU DEZLIPIT ,LIPINDUI CU SUPER- GLU.CU RESPECT BIANCA

Cristina spunea...

Bianca, am cumparat adidasii. Astazi ti-i trimit prin posta. Sper sa iti placa si sa ii porti sanatoasa! Adriana, poti sa colorezi :)

adriana spunea...

Cristina, am colorat. Multumesc pentru sprijin!

Bianca spunea...

MULTUMESC DIN TOT SUFLETUL DE CADOUL OFERIT DE CRISTINA ADIDASI ,SI NU CRED CA NU O AS-MI PLACA CA NU SUNT PRETENTIOASA ,SUNT O COPILA MODESTA ,FARA FITE SI MA MULTUMESC DE MULTE ORI CU CEIA CE AM.DE MULTE ORI MA INTREB SI SUNT CURIOASA .....AS VREA MULT SA CUNOSC PERSOANELE SAU SA LE POT MULTUMI PRIN CUVINTE CIT DE BUCUROASA SUNT CIND CINEVA ,DEUNDEVA CU SUFLET BUN MA AJUTA SI NU-I AUD GLASUL CUNOSCIND DOAR UN NUME .INCA-ODATA MULTUMESC MULT SI SARUMINA CRISTINA

Bianca spunea...

SARUMINA DOAMNA ADRIEANA PENTRU SPRIJIN SI DOREAM SA VA SCRIU CU RUGAMINTEA CELOR SCRISE DE CE AM NEVOIE :PROBLEMA RECHIZITELOR SA REZOLVAT PRIMIND PACHETUL DE LA DOAMNA IULIANA ALT CEVA NU AM PRIMIT POATE ZILE ACESTEA ADIDASII EU CUM PRIMESC CEVA VA SCRIU SI AS AVEA MAREA RUGAMINTE DACA PUTE-TI PROBLEMA CU CARTILE PE CARE LEAM CUMPARAT 140 LEI A PUS PENTRU MINE DOAMNA DIRIGINTA SI TREBUIE SA-I INAPOEZ BANI NU MIA CERUT DAR ARE SI EA PROBLEME DE SANATATE SI NU MA SIMT BINE LA ORA EI STIND CA SUNT DATOARE LA EA .,SI O DOUA PROB. ERA CU SALOPETA DE PRACTICA CINEVA DIN CLUBUL DARDINDAR ERA INTERESAT IL PUTEM INLOCUI CU UN TRENIC DE CULOARE INCHISA NEGRU SAU APROAPE DE NEGRU .MA GRABESC TREBUIE SA PLEC LA SCOALA CU RESPECT PENTRU CLUBUL DARDINDAR TUTUROR BIANCA

adriana spunea...

Doamna Maria,i-am trimis Iulianei mesajul dumneavostra. Va doresc multa sanatate si putere sa infruntati greutatile. Sa va ajute Bunul Dumnezeu.

Bianca spunea...

VA MULTUMESC MULT AM PRIMIT ADIDASII ERI SI SUNT SUPERBI .MULTUMESC CRISTINEI DIN TOT SUFLETUL CU MULT RESPECT BIANCA .

Bianca spunea...

ERI LUNI AM PRIMIT PACHETUL PRIN CURIER RAPID ,INCEPIND SAPTAMINA CU O MARE BUCURIE VA MULTUMESC DIN SUFLET

Bianca spunea...

SARUNINA DOAMNA ADRIEANA SUNT MAMA LUI BIBI SI DOREAM SA VA SCRIU DE ERI ADICA LUNI CA AM PRIMIT COLETUL TRIMIS DE ANA PRIN CURIER RAPID FAPTUL CA NU AM PRIMIT NICEODATA UN PACHET PRIN CURIER NE-A FACUT CA ZIUA DE LUNI SA NE BUCURAM CU TOTII MAI ALES BIBI CARE A VENIT INTRUN SUFLET AUZIND LA TEL CA A PRIMIT PACHET DE LA ANA CU :CAETE MARI MICI PIXURII SPIRT CREMA MEDICAMENTELE DE CARE AVEA NEVOIE MARE,ADIDASI GEANTA CRED CA STI-TI .NU GASESC CUVINTE IN SCRIS SA VA MULTUMESC PENTRU TOT BINELE SI BUCURIILE CARE ATI REUSIT SA NI LE FACETI CA FETELE MELE SA MEARGA LA SCOALA CA TOTII COPII ,SA AIBA TOT CE LE TREBUIE MAI ALES CA LA INCEPUT DE AN NU AVEAU NIMIC SI ACUM AU APROAPE CELE MAI FRUMOASE CAETE ,PIXURI SI MIAU PROMIS CA O SA INVETE DE DRAGUL LOR SI DE DRAGUL PERSOANELOR DIN CLUBUL DARDINDAR .DOAMNA ADRIANA VA ROG SA MA ERTA-TI DAR MAI AM O SINGURA PROBLEMA CARE NU POT SA O REZOLV IN NICI UN FEL ,PROBLEMA BANILOR PENTRU CARTI PENTRU BIBI LA LICEU SI BANI PENTRU A MERGE DIN NOU LA TRATAMENT DE RECUPERARE DACA SE POATE DACA NU.....CU RESPECT MAMA VELICHEA MARIA

adriana spunea...

Maria, imi pare bine ca s-a rezolvat si acest aspect. Transmit si eu mai departe mesajul vostru de multumire. Sa va fie de folos!

Sa dea Domnul sa se rezolve si celelalte probleme!

Imbratisari si pupici!

adriana spunea...

Bianca, spor la scoala!

Bianca spunea...

DOAMNA ADRIEANA AM PRIMIT ERI JOI IN CONT SUMA DE 140 LEI DE LA O DOM. DRAGUTA CARE MIA DAT TELEFON CA BANII SUNT PENTRU CARTII SA-I DAU LUI BIBI SI ASTAZI IAM DAT 150 LEI SA-I DEA DOAMNEI DIRIGINTEI ,MAI ARE O CARTE DE ISTORIE DE CUMPARAT DAR VOM VEDEA NOI CEA FOST MAI GREU SA REZOLVAT ,DATORITA DUMNEAVOASTRA SI ACELOR PERSOANE CARE VI SA ALATURAT CU UN SUFLET MARE CARE NU MAI GASESC CUVINTE DE MULTUMIRE DOAR UN CUVINT ORTODOX BODAPROSTE SI SARUMINA TUTUROR PENTRU TOT SPRIJINUL PE CARE NI-LATI ACORDAT NU STIU CUM AS PUTEA MULTUMI PERSOANELOR CARE NEAU AJUTAT ,MA ROG LA DUMNEZEU CA BUCURIA NOASTRA SA LEO DEA SI LOR SI SA NU AIBA NICEODATA COPII BOLNAVI DE BOLI RARE (INCURABILE)SI MULTA SANATATE SI BUCURII .CU MULT RESPECT MAMA LUI BIBI .

Bianca spunea...

BUNA SEARA DOAMNA ADRIEANA ,NICI NU STIU CUM SA INCEP SA SCRIU CA SA NU VA SUPAR : MIE GREU SA MAI FORMULEZ O FRAZA DE A MA ADRESA TUTUROR DIN CLUBUL DAR DIN DAR CA AS MAI AVEA NEVOIE DE UN ABONAMENT LUNAR CA MI SA TERMINAT DE O SAPTAMINA SI CEVA SI NU PREA AM FOST LA SCOALA IAR DE AZI AM INCEPUT PRACTICA SI DACA NU MA DUC E GREU PENTRU MINE E PRIMUL AN CIND AM INCEPUTSI DACA LIPSESC NU POT RECUPERA CA DIN CARTI ....POATE MA MAI POATE AJUTA MATUSICILE CARE MAU AJUTAT PINA ACUM .SI VA MAI ROG CEVA SA NU VA SUPARA-TI DAR E CEL MAI GREU LUCRU CIND E VORBA DE BANI ,NU AM MINCAT O SAPTAMINA SA STRING BANI CA SA AM PE ADOUA ZI SI MIE RUSINE DAR NU AM CUI SA MA ADRESEZ .........

Bianca spunea...

Ma intreb oare cand voi scapa de aceasta tristete care imi macina sufletul... vreau sa va anunt ca va multumesc din suflet ca mai miati publicat povestea si ca mati ajutat cu ce ati putut vreau sa va rog din suflet daca mai puteti din cand in cand sa va mai aduceti aminte de mine eu nu voi mai avea net pentru ca parinti mei nu mai au posibilitati financiare sa imi plateasca netu telefonu si antena dolce pentru ca toate astea sunt prin romtelecom imi este foarte greu sa scap de gandurile care imi misuna prin suflet, asa multe intrebari fara raspunsuri, credeam ca imi va fi mai usor dar m-am inselat... Poate va intrebati ce asa mare durere am in suflet... well stiu ca sunt probleme mult mai grave ca ale mele si nu ar trebui sa indraznesc sa ma plang, dar aici este singurul loc unde pot sa spun ceea ce gandesc, sa fiu libera... Desi sunt foarte derutata acum pentru ca mama mea pe zi ce trece este tot mai trista si ingandurata problemele o macina de vreo 2 saptamani eu deja sunt o problema in casa pentru ca sunt o finta neajutorata ea sa imbolnavit dar totusi imi ascunde lucrul aceesta ii vad ochi care odata ,erau senini si blanzi akum sunt ochii ''fara culoare'' tristi si usor inlacrimatii... sa imi scrieti va multumesc anticipat velichea bianca http://savebianca.blogspot.com/ am sa mai revin