miercuri, 8 septembrie 2010

Axionul Naşterii Maicii Domnului

7 comentarii:

Tzzumbi spunea...

Maica Domnului sa ne pazeasca pururea...

Iuliana spunea...

Am revenit, draguta mea! Mi-a fost dor de voi, desi ati fost cu mine peste tot pe unde am umblat. In ultimele zile nu am mai avut acces la internet :(. Dar promit sa postez cat mai curand poze si impresii din ultimele zile de concediu.

Ii multumesc din inima Maicutei Domnului ca ne-a purtat pasii prin locuri binecuvantate si ne-a ocrotit.

Anna spunea...

Adriana, iti multumesc mult.

adriana spunea...

@Tzzumbi: amin!

adriana spunea...

@Iuliana, bine ai revenit! Am crezut ca ai vacanta pana la sfarsitul saptamanii. Sa vedem si restul pozeleor

adriana spunea...

@Anna, sa fii fericita!

Iuliana spunea...

Da, asa ziceam initial, ca stau pana pe 10 septembrie, sa prind sarbatoarea Parintelui Arsenie Boca la Manastirea Prislop. Dar am cam vizitat toate obiectivele propuse intr-un timp mai scurt si nici bugetul nu a fost prea... elastic.

Draguta mea, ai vorbit cu Sorin de la PIGNA petru rechizite? Daca nu, te rog mult sa il contactezi tu maine sa nu ne uite si sa treaca la fapte. Multumesc!