sâmbătă, 18 septembrie 2010

Bunatatea este accesibila tuturor

Cand s-a intors din vacanta, Iuliana nu a venit cu mana goala; si-a cadorisit prietenele (adica si pe mine) cu daruri. Si inca ce daruri...lectii de ajuns in Rai... CUM PUTEM SA DEVENIM BUNI...un manual ce nu ar trebui sa lipseasca din ghiozdanul nostru, profesor fiind parintele Arhimandrit Teofil Paraian (odihneasca-l cu sfintii, Bunul Dumnezeu!):
  • rostul intregii lucrari a Bisericii noastre este sa devenim buni, sa ne facem din rai ce suntem, buni, buni, cum trebuie;
  • acesta este semnul ca suntem cu Bunul Dumnezeu, daca suntem buni;
  • cu cuvant bun, si pe cel rau il faci bun, iar cu cuvant rau, si pe cel bun il faci rau;
  • ce faci te si face;
  • pe om daca-l cauti de bun, bun il gasesti, si daca-l cauti de rau, si rau il gasesti;
  • in bunatate se cuprinde iubirea, dragosteta, bucuria, pacea, indelunga-rabdarea, facerea de bine;
  • sa promovam bunatatea, care-i cea mai mare valoare din cate valori sunt in lumea aceasta;
  • bunatatea fericeste.
Maine este Duminica dupa Inaltarea Sfintei Cruci; la Sfanta Liturghie vom invata despre luarea Crucii si urmarea lui Hristos.

Spor la bunatate, dragii mei prieteni!

8 comentarii:

DoarEu spunea...

Mie mi-a ajuns direct la suflet! M-a luminat si m-a facut sa daruiesc fara a astepta ceva in schimb!

Iuliana spunea...

Dragele mele, Adriana si Claudia, nici nu stiti cat de mult ma bucur sa aflu ca v-am facut bucurie cu aceasta carticica. Darurile aduse din vacanta au fost pur simbolice, dar din toata inima.

Haide sa raspundem temei pe care a lansat-o Claudia si sa fim mai buni saptamana ce urmeaza!

Un copil spunea...

Vreau si eu sa citesc, de unde pot lua carticica? Va pup

Iuliana spunea...

Mai am eu una si ti-o pot darui, copil drag! Vorbim maine pe mail sa vedem cum putem face sa intri in posesia ei.

adriana spunea...

Mi-a venit o idee. Claudia zicea sa exersam sasptamana aceasta bunatatea. Exersam si invatam. Cum putem sa devenim buni are 54 de pagini...o sa postez o pagina pe zi. Cu un click pe fotografie se va pute citi foarte usor.

Iuliana spunea...

Adriana, tu esti intotdeauna cu ideile bune !!! Felicitari!

adriana spunea...

Puteti citi pagina 6 din carte:

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/09/am-inceput-de-sambata-sa-recitesc-cum.html

adriana spunea...

Am ajuns la pagina 18
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/10/de-la-13-la-18.html