marți, 21 septembrie 2010

Cafea cu imbratisari

Ziua de ieri...uau!!!...multe comentarii la cafea...si rasete si alergat in jurul mesei dupa copii. Si petale rupte din margarete...vin?!...nu vin invitatii?!. Cafeaua?! Buna!. Am epuizat stocul si am cumparat alta. Si daca tot am iesit, am cumparat si gogosari pe care i-am imprietenit rapid cu alte cumparaturi. Stau cuminti acum la rece si ma asteapta sa-i pregatesc. Pardon! Sa-i imprietenesc astazi cu branza, in gustarea Gogosari cu branza.

Ceasca de cafea a venit pe email de la Claudia dar stiu sigur ca de pe biroul Mariei, matusica Dardindar, o ceasca cu margarete si cafea ii insenineaza ziua.

Ce ascultam azi?! Ascultam muzica si ne imbratisam. Ne imbratisam si zambim. Zambim si ne imaginam ca suntem la Sinaia, Sambata, la Balcic sau peste ocean. Darry.anna, Iuliana, Monica si Sergiu s-au intors de curand din calatorii si dupa cum vedeti, astazi, de la cafeluta nu plecati cu mana goala. V-ati intrebat de ce am pus fotografii si file de carte langa cesti?! Sunt pentru voi. De la ei. Sunt darnici. Normal, doar de multe ori sunt unchi si matusi Dardindar.

Intrebarea de azi: Ai accepta imbratisarea unui necunoscut pe strada? Toti cei pomeniti astazi la cafea, va pot confirma ca ne-am imbratisat la prima intalnire, chiar daca nu ne stiam decat din citit. Sergiu era si cu sotia, asa ca nici prin cap sa nu va treaca sa trimiteti anonime iar cu darry.anna, fiind departe dar corespondand de mult timp ma imbratisez mereu in incheierea mailului.

Si ca sa va convingeti ca ieri la cafeluta ne-am imbratisat cu musafirii, am furat de la Maria o imbratisare din natura.

11 comentarii:

C T spunea...

O imbratisare sau un cuvant uneori face toata energia necesara pentru a trece o stare apasatoare.

corina spunea...

De cele mai multe ori suntem pregatiti sa imbratisam mai repede persoane straine pe care nu le cunoastem chiar pe strada.....
Insa avem printre rude,vecini prieteni,colegi oameni care au nevoie de o imbratisare insa pur si simplu ii ignoram.Motivul?De cele mai multe ori ne stapaneste mandria si nu ne coboram la nivelul lor desi poate suntem mai de plans decat aceea.Cu alte cuvinte este usor sa imbratisez un necunoscut decat sa imbratisez pur si simplu pe cel cu care te intalnesti destul de zilnic.Adriana asta e una din parerile mele dar se intampla foarte des printre noi.Iti multumesc pentru ceaiul virtual a fost gustos dar si interesanta teme pe care tocmai am dezbatuto cu totii aici la tine la masa.In continuare sa ai o zi calda sufleteste!

darry.anna spunea...

Cu totii avem nevoie de imbratisari daca nu fizic macar verbal.Daca le primim mai greu sa nu ne pierdem rabdarea iar dac le daruim cu strangere de inima, nu-i nimic putem exersa si-n cele din urma le vom darui cu inima usoara.:)

Ganduri bune si imbratisari prietenesti!
Cu mult drag,
Darryanna

MEILOIU MONICA - DANIELA spunea...

As accepta daca ``necunoscutul`` ar fi Keanu Reeves (ha-ha-ha)

Dili spunea...

Margareta si oita mea de pe ceasca te imbratiseaza si ele! Muktumesc frumos pentru cafea, se pare ca azi e ziua imbratisarilor.... pe strada? Mie imi place sa las vantul sa ma imbratiseze, de straini nu stiu... tin minte ca odata m-a imbratisat un baiat pe strada acum vreo 15 ani, iar reactia mea a fost sa ma blochez.. asa ca n-as putea zice pana la proba practica.
Cu unii oameni insa chiar simt nevoia sa ma imbratisez, parca pentru a ii avea mai in sufletul meu.... si mi se pare ca asa am facut si cu tine :-))\
Pup! SI imbratisari! :D
A, si mi-ai facut o pfota de branza cu gogosari..mama-mama!

Iuliana spunea...

Da, cred ca as accepta o imbratisare de la o persoana necunoscuta! Pare ciudat daca nu esti obisnuit. Am citit undeva ca este bine sa imbratisam de cel putin 12 ori pe zi pentru a ne mentine o buna stare de sanatate. Asa ca, hai, treceti sa va imbratisez! :)))

cri80 spunea...

De multe ori am simtit dorinta de a imbratisa o persoana, chiar straina fiind, daca imi imaginam ca ar avea nevoie de o imbratisare. Trebuie insa sa recunosc ca nu am facut-o inca.
Doresc sa va multumesc pentru ca m-ati pus in legatura cu Alexandra, mama lui Stefanel.

DoarEu spunea...

da, mi-ar placea sa ma imbratisez cu oameni necunoscuti pe strada.

azi, am iesit de la ora si o eleva de-a V-a, m-a imbratisat!

deci... atrag oamenii!

zambete si voie buna!

Mariana spunea...

Ce frumos e la tine la cafeluţă, Adriana!
Uneori, mergând pe stradă şi uitându-mă la oameni, la flori, la norişorii de pe cer mă năpădeşte, brusc, aşa o bucurie...nu-i legată de nimic anume şi, totuşi, e legată de tot...
Cu siguranţă, atunci aş putea îmbrăţişa necunoscuţi pe stradă!

anastasia spunea...

vă îmbrăţişez şi eu pe toţi, chiar dacă am ajuns atât de târziu :)

adriana spunea...

Anastasia, multe imbratisari si zambete si din partea mea; ce bine ca ai ales aceasta cafeluta, cu ocazia aceasta mi le reamintesc si eu.