miercuri, 15 septembrie 2010

Ceasca albastra la cafeluta de dimineata

Claudia mi-a trimis prin Iuliana, cu ceva timp in urma, o ceasca mov. V-am mai spus despre acest dar. Ieri, prin e-mail, mi-a trimis doua duzini de cesti; fiecare ceasca este parca desprinsa dintr-o poveste. Si mi-am spus ca ar fi pacat sa tin cestile doar pentru mine. Am compus repede o invitatie, am trimis mailuri, am lasat mesaje si iata-ma acum, cu nasul lipit de geam, sa vad cine trece pragul cafenelei/ceainariei.

Astazi, printesa cestilor de cafea este ceasca albastra. M-am gandit sa ascultam Vivaldi: Toamna, deschis in New Tab, urmat de Vangelis in culorile toamnei si Vangelis din Cosmos sau Memories Of Blue .

Si pentru ca este toamna, si pentru ca este 15 septembrie, vreau sa va rog sa zambiti astazi pentru Madalina Ionescu, sotia lui Nic. Are nevoie de gandul nostru bun, pentru ca este o zi mai grea: daca nu ar fi plecat la inceputul lui iulie, Nic ar fi implinit astazi 38 de ani.

Fara sa ne dam intalnire, am intalnit-o pe Madalina, cu doua duminici in urma, in Herastrau.

Avea la ea, ingeri si pietre...numite generic zdranganele...facute de ea. Am intrebat-o pur si simplu daca este sotia lui Nic...mi-a raspuns simplu...da...din acel moment, am avut senzatia ca ne cunoastem de o viata...ne-am imbratisat la despartire si am primit un inger stilizat si o carte de vizita.

Sunt convinsa ca Madalina va simti astazi zambetele noastre. Chiar daca nu ne cunoastem foarte bine, avem un numitor comun: suntem oameni. Si in plus, marea majoritate a celor bem astazi cafea impreuna, suntem femei: sensibile, vulnerabile dar puternice in acelasi timp.

S-a terminat Vangelis?! Ascultati din umbra Alifantis, tot in New Tab, pentru ca vreau sa treceti acum la comentarii si sa-mi spuneti ce inseamna pentru voi ziua de 15 septembrie. Incep eu. Ne vedem acolo.

PS. Madalina, sper ca Alifantis este si preferatul vostru. Cineva imi sopteste ca asa este. Cred ca ingerul.

10 comentarii:

adriana spunea...

Sper ca v-a placut cafeaua. Am emotii, eu nefiind consumatoare de cafea, de multe ori o dau in bara...ba pun prea mult zahar...ba prea putina cafea. Astazi, am pus apa la fiert si cand bolborosea am inchis focul. Doua lingurite de cafea pentru fiecare ceasca si repede acoperita. Asa infuzata, este mai buna. Aveti la dispozitie miere,lapte, zahar cubic, scortisoara si boia de ardei.

Si pentru ca azi este 15 septembrie...eheheeee...pe vremea mea, era prima zi de scoala.

Nu eram o tocilara, pur si simplu imi placea sa merg la scoala. Insa NU IMI PLACEA PRIMA ZI; era prea lipita de ultima zi de vacanta.

Acum, imi plac foarte mult doar vacantele.

Si la final de comentariu, un pronostic: pana spre seara, cel putin 3 invitati vor poposi la cafea.

corina spunea...

Adriana esti o dulce. Multumim de invitatie desi eu nu sunt consumatoare de cafea stiu ca un ceai de menta il ai pierdut prin bucataria ta.Si da astazi o sa imi adaug in orar si persoane mai putin priveligiate in aceata viata ca sa spun asa desi in fata lui Dumnezeu tind sa cred ca tocmai aceste suflete cu probleme mai deosebite sunt mai indragiti de El.Au trecere mai usor in fata Lui tocmai pentru acest motiv.
Ce-mi spune mie ziua de 15 Septembrie?Ei bine un rasarit de soare puternic un card de scolarei voiosi,multa galagie,Fontitele albe cu panglicute,iar liceenii cu basti si mape ca asa erau pe vremea aceea.
Adriana te imbratisez si nu uita ca imi esti draga!
Domnul sa te binecuvinteze!

darry.anna spunea...

Bravo Adriana!E minunata cafeaua facuta de tine!
Si 15 septembrie o zi cu multe imagini agatate in memorie. In clasa intai era de pilda o zi mai innourata, stateam toti boboceii emotionati cu florile/ntr-o manuta si ghiozdanelul in alta. Un baietel se plictisea si a inceput sa rupa petalele de ochiul boului sa le strecoare in ghiozdanelul unei fetite din fata.
La liceu,alta viata, careul de pe terenul de sport, emotionati in clasa aIXa, mandri in clasa a XII, incheiam careul.:)
E minunat ingerasul dat de Madalina.Domnul sa le aiba in Paza Sa pe ea si fiica ei.
Multumesc pentru cafeaua aromata si ambientul placut oferit!
Cu mult drag,
Darryanna

DoarEu spunea...

Binecuvantari sa iti dea Dumnezeu! Esti minunata si iti multumesc pentru ca imi esti langa suflet! te simt... te ador... te admir!

Ganduri deosebite si imbratisari cu maxima prietenie!

Iuliana spunea...

Superba ideea ta! Superbe cescutele de cafea!

Am lacrimat cand mi-am amintit de Nic!

Voi veni zilnic la cafenea...

Dili spunea...

Foarte frumoase cescutele, minunat ingerul, superba intalnirea .... si luminos zambetul lui Nic de acolo de unde este.....
15 septembrie? Copilarie, asta inseamna pentru mine.... si mai nou inceput de gradinita, de la anul de scoala, plus un inceput de aniersari in familia mea care se vor termina cndva dupa anul nou... asa, pt o luna :p
Iar cafeaua a fost minunata, aromata si dragastoasa fiindca a iesit din mana ta :-) Multumesc!!

adriana spunea...

Dragele mele, prima zi la cafenea afost foarte placuta, asa ca am pus cafeaua pe foc si pentru ziua de azi:
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/09/cu-floarea-soarelui-la-o-cafea_16.html

Mariana spunea...

Multumesc pentru invitatia la cafeluta, Adriana!
Mie imi place mult cafeaua...si-mi place sa o beau impreuna cu cei dragi, la o poveste, asa ca am nimerit cum nu se putea mai bine.

...pe Nic, Dumnezeu sa-l odihneasca...

adriana spunea...

Mariana, bine ai venit!

adriana spunea...

Astazi bem cafeaua impreuna cu Ema
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/09/cafea-impreuna-cu-ema.html