joi, 16 septembrie 2010

Cu floarea soarelui la o cafea

Up date 18 sept: Sambata si duminica, ceaiul sau cafeaua sunt gratis! Acasa la voi, in familie! Imi puteti trimite fotografii cu cestile voastre preferate: adriana.dardindar@gmail.com

Up date 17 sept
:
  • Stiu ca asteptati cafeaua. Din motive pe care le veti intelege, astazi vreau sa fim cu ochii doar pe postarea dedicata lui Andrei Ioan, pentru ca noi, Slava Domnului, avem timp berechet pentru povesti la cafea. El, nu.
  • Ieri am vorbit cu Eufemia si i-am transmis salutarile voastre. Va imbratiseaza cu mare drag.
Un pic obosita dupa ziua de ieri (nici nu stiti cate cesti de cafea am spalat). Usa cafenelei/ceainariei s-a deschis de 440 de ori iar dintre cei 323 de musafiri care ne-au trecut pragul, unii s-au asezat la masa, au baut o cafea, au rasfoit prin blog si cei care s-au simtit bine, au revenit: 43 de iubitori de cafea.

Cinci doamne dragalase, (eu ziceam ca vor fi cel putin 3) au stat la taclale cu mine, si au promis ca vor reveni: Corina, Claudia, Darry.anna, Iuliana si Maria.

Si ar fi si pacat sa nu revina, pentru ca si astazi este o zi deosebita: o serbam pe matuska Eufemia, matusica lui Siluan, ascultam impreuna (nu am reusit sa ajung la concertul caritabil, dar am gasit pe blogul psaltilor catedralei patriarhale, doua fragmente din concert) Axion la Nasterea Maicii Domnului si Irmos kalofoni si pentru ca matusica lui Siluan poarta numele Sfintei Mari Mucenite Eufimia, o vom ruga sa ne spuna cate ceva despre viata acesteia.

In asa atmosfera de sarbatoare, nu pot sa ma abtin si sa nu va citesc si eu ceva: matusica Eufemia, fiind prietena cu Natalia, sunt convinsa ca imi va aduce numarul 43 al Apostolatului, pentru a-mi reaminti ca oricand in sufletele noastre, putem schimba furtuna cu vremea buna.

La plecare, va invit sa luati din cos cate un biletel si o floarea soarelui si daca v-a placut cafeaua, cand ajungeti acasa, formati numerele scrise pe biletel, daruind astfel cateva clipe nepotelului Siluan.

Pentru ca este perioada de criza, florile si cafeaua le-am imprumutat de la vecini.

Gata, v-am dt raportul, am facut si cafeluta pentru ziua de azi, ne vedem la comentarii. Sa aveti o zi faina!

8 comentarii:

Tzzumbi spunea...

Frumoasa postare ... frumoasa asociere:)

adriana spunea...

Tzzumbi...dar cafeaua cum a fost?!...dar urarile pentru sarbatorita unde sunt?!

Iuliana spunea...

Chiar aseara m-am uitat in calendarul ortodox si am vazut ca astazi o sarbatorim pe Sf.Eufimia si vroiam sa iti spun azi, sa nu uiti de matusica lui Siluan. Dar cum mi-am putut imagina ca tu nu mi-o vei lua inainte ??? :)

La multi ani din tot sufletul pentru matuska Eufemia! Sa se bucure de viata si de toti nepoteii ei, in frunte cu bebe Siluan!

In rest, nu pot spune decat ca am devenit deja dependenta de cafea, eu, care nu beau cafea deloc. Macar sa o faci si tu fara cofeina, ca la cat sunt eu de agitata, daca beau zilnic cafeaua ta atat de concentrata... :)

Pup mult si felicitari!

Dili spunea...

La multi ani matusica buna, sa auzim numai de sanatate si de nepotei zambaciosi !

Eu nu pot vedea acum poza, dar o floare a soarelui merge perfect cu margareta de pe cana mea de serviciu... a fost taare gustoasa cafeluta, multumim! :D

DoarEu spunea...

Multumesc pentru cafeaua atat de necesar...acum, dupa 9 ore de vorbit... si inhalat praf de creta!

Imbratisari si pupici!

darry.anna spunea...

Mai pe seara am sosit si eu sa savurez in liniste o ceasca de ceai aromat dupa o zi obositoare de servici.

Urari de sanatate doamnei Eufemia, matusa micutului Siluan.

Cu drag,
Darryanna

adriana spunea...

* Stiu ca asteptati cafeaua. Din motive pe care le veti intelege, astazi vreau sa fim cu ochii doar pe postarea dedicata lui Andrei Ioan, pentru ca noi, Slava Domnului, avem timp berechet pentru povesti la cafea. El, nu.

* Ieri, am vorbit cu Eufemia si i-am transmis salutarile voastre. Va imbratiseaza cu mare drag.

adriana spunea...

Astzai bem cafeaua impreuna cu Ema
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/09/cafea-impreuna-cu-ema.html