vineri, 24 septembrie 2010

La multi ani, Siluan!

http://bebesiluan.wordpress.com/, blogul unde micutul Siluan primeste ganduri bune de ziua lui


Sfântul Cuvios Siluan Athonitul: Cine iubeşte pe Domnul, acela îşi aduce aminte întotdeauna de El, iar aducerea-aminte de Dumnezeu naşte rugăciunea. Dar, dacă nu-ţi vei aduce aminte, atunci nu te vei mai ruga, iar fără rugăciune sufletul nu va rămâne în dragostea lui Dumnezeu, căci prin rugăciune vine harul / Duhului Sfânt. Prin rugăciune se păzeşte omul de păcat, fiindcă, rugându-se, mintea e ocupată de Dumnezeu şi cu duh smerit stă înaintea Feţei Domnului, pe Care-L cunoaşte sufletul ce se roagă.

8 comentarii:

April spunea...

La multi ani...si multa sanatate!

Dili spunea...

Din toata inima iti doresc sa fii sanatos, sufletel mititel, si sa ai parte de muulti ani frumnosi si luminosi!

Iuliana spunea...

La multi ani, Siluan! Sfantul al carui nume il porti sa te ocroteasca mereu! Sanatate si o viata frumoasa sa ai!

Iuliana spunea...

Adriana, out of topic:

Azi am inteles ca sunt doua de ANNA care mi-au scris pe blog: una este din Bucuresti (cea care mi-a scris la o postare anterioara - “IN VIZITA LA GEMENUTII ELENA SI NICOLAE”, iar alta este din Cluj (cea care mi-a last un comentariu la postarea de astazi- “LA MULTI ANI, MIMUTZA!” - si care are blogul http://isabelle-ana.blogspot.com/).

Oare am inteles bine ???

darry.anna spunea...

La Multi Ani Siluan! Bunul Dumnezeu sa te aiba in Paza Sa!

Stefania spunea...

La multi ani puiut si Dumnezeu sa te ocroateasca.
Multa sanatate

adriana spunea...

Transmit si eu mai departe felicitarile voastre.

adriana spunea...

Iuliana,am inteles.