duminică, 12 septembrie 2010

Nashu' & finu'


7 comentarii:

Iuliana spunea...

Ce haios! I-am vazut pe amandoi azi la biserica, dar nu le-am observat incaltarile. Hahahaha!

Iuliana spunea...

Ce haios! I-am vazut pe amandoi azi la biserica, dar nu le-am observat incaltarile. Hahahaha!

Tzzumbi spunea...

:)) fain

bianca spunea...

SARUMINA DOAMNA ADRIEANA PENTRU TOT SI MULTUMESC DIN SUFLET DOMNULUI CARE LA LASAT INIMA SA MA AJUTE CU BANI DE CARE AM NEVOIE MARE .SI AM RAMAS CAM SURPRINSA DE COM. DE LA ANA VAD CA DUM O CUNOASTETI EU NU ....MA BUCUR F F F MULT CIND CINEVA MA AJUTA FARA SA-MI CUNOASCA SUFERINTA MEA SI SITUATIA ,DE CEL MAI MIC DAR SI ATENTIE ,DEA-SI APLECA OCHI PESTE BLOGUL MEU SCRIS IN MARE , CA AM NEVOIE DE AJUTOR ,AM SPECIFICAT DE MULT ADICA LA INCEPUT DE CITE AS AVEA NEVOIE ,CA EU SA POT INPEDICA BOLILE CARE ACUM MOMENTAN MA CHINUIE RAU DE TOT INCERCIND SA MA AFECTEZE DE PE O ZI PE ALTA ...DEABEA MAI POT MERGE SI DE ACEIA NU MAI FAC NIMIC SI NU MAI APELEZ DECIT LA CEI CARE MA CUNOSC SI AU SUFLET MARE EX. SUNT OAMENII MINUNATI CARE AU INTELES IN MARE CA LA VRISTA MEA DE 17 ANI EU NU POT SA-MI DORESC DECIT 2 LUCRURII SA NU MA ASEZE DUMNEZEU IN CARUT LA VRISTA ASTA ,SI SA POT MERGE INCONTINUARIE LA LIC ALATURII DE COLEGII MEI ATIT IMI DORESC SI RESTUL ....CU RESPECT ACEIASI BIANCA AR

Cristina Dragos spunea...

Doamna Adriana,

Am citit, atat pe blogul dumneavoastra cat si pe blogul Isabelle Lorelai povestile unor copilasi bolnavi de cancer, internati la spitalul Budimex.
As dori sa ii ajut pe unii dintre acesti copilasi, atat cat pot, cumparand hainute, jucarii, alimente, ceea ce le este necesar. Vad ca si dumneavoastra vizitati copilasii de la Budimex, si as dori sa stiu prin intermediul dumneavoastra de ve obiecte ar fi nevoie si sa ma puneti in contact cu o persoana care ii viziteaza, pentru a transmite astfel obiectele pe care reusesc sa le cumpar.
Ma puteti contacta la adresa de e-mail cristina_dragos@ymail.com
Va multumesc!

Bianca spunea...

BUNA ANA ,NICI NU STIU CUM SA SCRIU PENTRU MINE A DEVENIT CEVA JENANT SI GREU DAR:....CUM SA-TI SCRIU CA AZI AM FOST LA LIC. PRIMA ZI CLASA A XI SI AM DISCUTAT CU DIRIGA CA NE VA TREBUI CA INTR-O SAPTAMINA SA AVEM BANII DE CARTI 250 LEI CA NE VA TREBUI SA CUMPARAM SALOPETE PENTRU PRACTICA LA DEPOU SI AM SA-TI ENUMER PRIN :1 AM NEVOIE PE LUNA DE 150 LEI DE ABONAMENT ,2 DE RECHIZITE (CAETE STUDENTESTI )CAETE MICI SI CITEVA MARUNTISURI 3PANTALONI SPORT TREINIC MARIMEA 29-30 4 GEANTA DE UMAR MAI MARE CA SA INTRE CAETELE SI CARTILE MARI 5 O GEACA GROASA DE IARNA SI BANI CAM 100 DE LEI PE SAPTAMINA PENTRU A MERGE SI CONTINUA TRATAMENTUL DE CHINETOTERAPIE SI MASAJ LA SPITALUL JUDETEAN CT .DE INCALTAT MIA CUMPARAT,PENTRU CA GREU IMI GASESC INCALTAMINTE CARE POT SA O PORT EX.IMI CUMPAR CU TALPA CARE SA NU ALUNECE USOARA ,MERG STRIMB CALC LATERAL SI MAXIM O LUNA SA RUPT SI TREBUIE SA-MI CAUT DIN NOU DE PREFERINTA PORT ADIDASI SI IARNA DE FRICA SA NU CAD,DAR TOTUSI MARIMEA 39 .SUNT MULTE PREA MULTE PE LISTA DAR DACA MA-TI PUTEA AJUTA VA ROG MACAR CU JUMATE DIN TOT AR FI CEL MAI FRUMOS VIS AL MEU ,VISUL SA MA TINA DUMNEZEU( ASA) MACAR SA TERMIN LIC....SUNT CEI MAI FRUMOSI ANI SI AS PUTEA SA UIT CA SUNT O COPILA BOLNAVA CU CERTIFICAT DE HANTICAP GRAV .SI PE FINAL MIAR FI DE MARE AJUTOR SI AM NEVOIE DE CREMA DE GALBENELE PENTRU MASAJ ,SPIRT ASPIRINE TAMPONATE ,PARACETAMOL CEAIURII ,LEGUME SI FRUCTE TIN REGIM CIT POT EU CA GREUTATEA CORPULUI SA NU DEPASEASCA DE 56-58- kg DACA MA INGRAS NU POT SA MAI MERG SI IMI AFECTEAZA COLOANA DUNDU-MI DURERII GROAZNICE SUNT MULTE DE FACUT PENTRU BOALA ASTA DAR CRED CA VAM DAT CE MIA-TI CERUT .VA MULTUMESC CU RESPECT BIANCA .AR

adriana spunea...

Iuliana, nici eu nu am observat atunci.

Tzzumbi...fain

Bianca, sa-ti fie de folos, transmit multumirile tale mai departe.

Cristina, ma bucur ca vrei sa fii matusica in clubul Dardindar. Am primit si mailul de la tine si am raspuns. Urmeaza sa iti trimit datele de contact ale parintilor copiilor.

Bianca, am postat lista ta aici:
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/09/au-nevoie-de-ajutor.html