miercuri, 22 septembrie 2010

Toamna se numara rechizitele

Langa biroul Iulianei sunt rechizite PIGNA. Si pentru ca este o matusica foarte buna, Iuliana s-a gandit la nepotii Dardindar. Impreuna cu colegele ei au facut pachete si in in felul acesta Stefanel, Bianca, fratii Mandricel, copiii Niculinei, fetita familiei Haranita si Ema (pachetul pentru ea este inca la mine, urmand sa il trimit cand se intoarce mamica ei de la maternitate) au inceput scaoal cu daruri. De rechizite s-au bucurat si trei familii de la biserica noastra. Acum asteptam primele note ale copiilor, carora le dorim numia 10 pe linie la scoala.

Din partea mea si-a Iulianei, pentru Sorin, Luminita, Anca si Titus o nota maxima cu multe imbratisari la capitolul darnicie si bunavointa.

Si pentru ca toamna se numara rechizitele, Bianca si Stefanel au numarat de doua ori pachetele, pentru ca alte doua doamne s-au gandit la ei. O doamna ce doreste sa ramana anonima si Cristina, o matusica nou sosita in club. Nota 10 si pentru voi, dragutelor!

Si din partea mea, pentru Iuliana, un 10 plus la capitolul coordonare. Nu numai ca ne-a dirijat pe toti foarte bine, dar a si mers personal la cateva familii, cea mai indepartata fiind familia Mandricel.

4 comentarii:

Sorin M. spunea...

In toamna aceasta voi fi sarac in fapte bune, deabia am asigurat necesarul de rechizite fiului meu. De marti incep alte cheltuieli, de ce intr-o tara in care suntem platiti in lei, platim tratamentele copiilor nostri in euro?
Dar vor trece si astea...

Iuliana spunea...

Adriana, prea m-ai laudat aici! Nu eu merit toate aceste cuvinte de multumire, ci bunul Dumnezeu, care a facut posibil totul.

Imi pare rau de toti oamenii care nu au posibilitatea de a asigura copiilor macar cele necesare pentru a merge la scoala, asa cum a scris si Sorin.

Sa ne rugam pentru a se mai indrepta lucrurile in tara asta! doamne ajuta!

darry.anna spunea...

Felicitari Iuliana!
Anul acesta am acordat ,,prima,, finutei mele, ziua ei de nastere coincide cu inceperea scolii.
E greu, e foarte greu si cred ca nu ne ramane decat rugaciunea si nadejdea in Cel de Sus.

Iuliana spunea...

Multumesc, Darryana! Felicitari si tie pentru tot ce faci!