vineri, 22 octombrie 2010

Bubulina

18 noiembrie DE ASTAZI, MARINA DENISA SE ROAGA EA PENTRU NOI. DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA IN PACE.

Up date preluat de pe blogul Bubulinei: Costurile chimioterapiei sunt estimate la 19.984,06 Euro (devizul este anexat la rubrica Documente Medicale)
http://marinadenisa.wordpress.com/
Cristina spunea...
Buna ziua. Am gasit clinica in Italia care doreste sa o primeasca la tratament pe micuta Bubulina. Medicul o asteapta saptamana viitoare. Din pacate costurile tratamentului trebuie sa fie suportate de catre familie.
Facem un apel la matusicile si unchii Dardindar pentru mediatizarea cazului. Cautam voluntari pentru impartirea afiselor. Este o lupta contra cronometru.
21 octombrie 2010, 11:45

Bubulina este micuta Marina Denisa Botofan  in varsta de 2 ani si jumatate; conform recomandarilor medicale nu poate fi tratata in tara. Costul tratamentului (scrie pe blogul ei) va fi intre 20.000-30.000 euro.
Diagnostic: Leucemie acuta limfoblastica fenotip B
Documente medicale si recomandari: http://marinadenisa.wordpress.com/about/
Materiale publiciatre (banner si afis): http://marinadenisa.wordpress.com/cautam-voluntari/
Donatii:  
Zamfirache Adina Nicoleta (mama): RO 63 BRDE 140 SV 65812091400 LEI
Botofan Lucian (tata): RO 26 BRDE 130 SV 13488301300 EURO
Swift: BRDEROBU
Telefon Adina (mama) : 0732.962.659; 0769.147.630

2 comentarii:

Cristina spunea...

Draga Adriana,
Multumim din suflet pentru ajutor!
In aceasta dimineata am primit oferta oficiala din Italia si am afisat-o la Documente Medicale. Mi-a spus medicul ca o asteapta de urgenta pentru ca starea ei se poate agrava, avand in vedere ca acum este externata. Doamne ajuta!

Cristina spunea...

Am impartit in seara aceasta(duminica) 200 de afise pentru Bubulina la Mitropolie. Daca cineva doreste sa ma ajute la impartit maine, il astept cu drag. Pliante printez eu. As vrea sa impart cateva mii zilele acestea. O saptamana frumoasa tuturor matusilor si unchilor Dardindar!