luni, 11 octombrie 2010

Cafea pentru oameni cu suflet bun

De cateva saptamani imi beau cafeaua dintr-o cana tare faina (tot ce beau din ea are un gust foarte bun pentru ca mi-a fost daruita cu dragoste, asa ca pot sa beau si apa si imediat ziua se insenineaza). Inca de cand am primit-o mi s-a parut foarte familiara...dupa cum vedeti si voi, seamana cu fetita de pe banner (bannerul a fost creat de Maria, anul trecut, special pentru blogul dedicat copiilor).
Pentru ca astazi este 11 octombrie si pentru ca la club muzica si lectura sunt la loc de cinste, vreau sa va semnalez si doua evenimente: ultima seara din suita serilor cu orga si o lansare de carte (participa si maica Siluana) la Libraria Sophia.

Cafeluta de astazi este dedicata tuturor prietenilor Dardindar si in special celor care si-au luat in serios rolul de unchi si matusi adoptive pentru copilasii prezentati fie pe dardindar (la anunturi umanitare) fie pe ai suflet bun. As putea spune ca este o cafea buna, de club, pentru ca pe la Clubul Dardindar au trecut multi oameni cu suflet bun, personaje ajutatoare in cele 110 postari  de pe blog (personajele principale sunt intotdeauna nepoteii adoptati; de curand l-am adoptat si pe MARIUS si sper ca ii veti face o vizita pentru a vedea cum il putem ajuta http://miki-ganduripentrufiecarezi.blogspot.com/2010/10/un-sufletel-care-sfideaza-moartea.html).

Rasfoind prin blog, am vazut ca am uitat sa va povestesc despre cateva actiuni si profit ca suntem la cafeluta pentru a va povesti acum despre ele:

Liliana (matusica cu colegi buni, la inceputul lunii septembrie, cu ajutorul colegilor, a reusit sa il trimita pe Stefanel la sanatoriu cu ajutorul celor 500 lei donati in contul micutului; tot ea impreuna cu colegii au bucurat  cativa copii, 150 lei fiind donati lui Siluan cand am fost la concertul caritabil si cate 50 de lei fiind depusi in conturile urmatorilor copilasi: Alexandra, Maria Narcisa, Fabian, Bianca, Stefania, Raluca Maria si Marina Denisa.

Sergiu, pentru promovarea cazului lui  Siluan, a tiparit 200 de afise. Nepotii mei au daruit  imbracaminte pentru fratii lui Fabian. Prietena mea, Angela G. si colega ei Maria au donat pentru Raluca Maria 70 lei in luna septembrie. Prietena  Iulianei, Elena, mi-a scris ca impreuna cu colegele au donat in contul Mariei 50 lei. Anca, o alta prietena a Iulianei, a donat incaltaminte pentru doua familii de la biserica noastra.

Ultima intrata in club, Cristina (pe care am rugat-o sa fie si DJ pentru ca se pricepe la muzica si inca foarte bine) s-a lipit mai intai de Stefanel (de la rechizite a trecut  impreuna cu prietenii la un ajutor pentru repararea locuintei familiei Ciocoi) iar de cateva  zile a adoptat-o pe micuta Marina Denisa ( daca intrati pe blogul micutei, sa stiti ca administrator este Cristina, care si-a propus sa o ajute pe Bubulina sa stranga suma necesara pentru transplant).
Cafea calda si o saptamana plina de bucurii, va doresc, dragi prieteni Dardindar! 

7 comentarii:

Cristina spunea...

Draga Adriana, iti multumesc pentru ca datorita tie am cunoscut acesti copilasi dulci. Felicitari tuturor matusicilor si unchilor care au indragit copilasii si le-au acordat sprijinul. Cat despre Bubulina, sunt convinsa ca Dumnezeu ca ajuta acest copias minunat.
Adriana, si tu te pricepi la muzica foarte foarte bine, la fel si la cafelute. Felicitari din nou pentru tot ceea ce faci!

Sergiu spunea...

Foarte dragutza cana si postarea.

Iuliana spunea...

As completa : Cafea CU SUFLET pentru oameni cu suflet bun.

Adriana mea draga, tu pui atata suflet in tot ce faci, incat totul iti iese minunat. Inclusiv cafeluta cu care ne-ai obsinuit.

Pupicei din suflet si o dedicatie la mine pe blog.

Dili spunea...

Minunata canita!!! Eu zic sa=i faci o poza mare ca s-o desenez intr-un nou banner :-)) Felicitarile si multumirile mele matusicilor si unchesilor care ajuta copilasii, si tie o imbratisare mare! O zi frumoasa!

adriana spunea...

Dili..urmeaza sa iti trimit...dar nu vreau sa schimbam bannerul...mie imi place foarte mult acela

adriana spunea...

Cristina, Sergiu, Iuliana, Dili, nu ratati urmatoarele cafelute...

adriana spunea...

Cristina, Sergiu, Iuliana, Dili, nu ratati urmatoarele cafelute...