miercuri, 13 octombrie 2010

Cafeluta cu Alexandru Andries

Cesti de cafea in videoclip sunt, muzica buna este tot in videoclip, uitati si voi ce cafeluta buna am facut!

Imi place foarte mult cum canta acest domn! Si recunosc: mi-ar placea sa ne invite la o cafea si sa ne cante. Si daca il indragiti si voi, astazi ii puteti spune (merge si in gand): La multi ani! 

Ce sa fac daca-mi placi, domnule Andries?! Imi amintesc cum te ascultam si fredonam ce oras frumos, chiar daca la telejurnal vedeam iar cascaval si iti multumesc ca tocmai mi-ai amintit ca nu vreau sa il dau pe azi pentru maine si cum inca mai e soare, ceea ce face ca podeaua  chiar daca nu arde ca un bec sa ma faca sa ma intreb: Oare am furnici la picioare ?! Categoric! Am furnici pe toată talpa/ Asta-nseamnă că e vremea/ Să-mi pun pantofii să plec ! Am auzit ca de maine se schimba vremea...vant...ploaie...plimbarile lungi prin ploaie pot crea pneumonie.

Daca v-a placut cafeaua si pentru a evita lenea de dupa amiaza mai cereti o portie, pentru ca am hotarat: cat mai e vreme cu soare, dau desktop-ul pe aerul proaspat din parc si virtualul pe real, pentru ca imi doresc sa raman un om fericit care se bucura de toate lucrurile simple: Dimineaţa clătite cu gem de căpşuni, Soare afară şi tu să mă suni! (cum sunt nevasta dedicata, nu va faceti iluzii ca tu = altcineva, mai ales ca jumatatea mea este de asemenea fan Andries).

La multi ani, domnule Andries! Mi-ati incantat adolescenta, va ascult cu mare bucurie si acum si sper ca si la batranete sa va fredonez melodiile!

8 comentarii:

adriana spunea...

am descoperit un loc unde sa ii spunem la multi ani

http://alexandries.free.fr/andries/documente/interactiv/Guestbook.html

Iuliana spunea...

N-am stiut ca e ziua lui! La multi ani, domnule Alexandru Andries!

Buuuunaaaa cafeluta de azi! Si te indeamna iarasi la retrait amintiri!

Dili spunea...

La multi ani domnule Andries, si sa stiti ca gemul de capsuni e preferatul meu !:D
A fost o cafea tare aromata! multumesc!

darry.anna spunea...

Minunata a fost cafeluta de astazi!
Tie iti multumim Adriana, iar domnului Alexandru Andries ii spunem La Multi Ani!

mari_paun spunea...

imi place sa savurez cafeluta aici, desi e virtuala e superbuna, mai ales ca eu in aceasta perioada alaptez si nu beau cafea. Cuvintele frumoase ma fac sa privesc viata cu si mai mult optimism, ma rup un pic de realitate, imi amintesc de mirosul adolescentei, de trairile copilariei si de alte emotii ce m-au incercat de-a lungul vietii. Savurez aici cafeluta si simt gustul dulce-amarui al vietii...
O zi buna va doresc si LA MULTI ANI!

Lady Io spunea...

Inimioara penntru Alexandru Andries! :)
Si multumiri gazdei!

adriana spunea...

doamnelor si domnisoarelor, zilele acestea am ascultat mult Andries si nu m-am plictisit..ma bucur ca va place cafeaua pe blogul meu...sa vedem ce aroma ii dam urmatoarei cafelute...cand?1 nu stiu! fiti cu ochii pe blog!

adriana spunea...

doamnelor si domnisoarelor, zilele acestea am ascultat mult Andries si nu m-am plictisit..ma bucur ca va place cafeaua pe blogul meu...sa vedem ce aroma ii dam urmatoarei cafelute...cand?1 nu stiu! fiti cu ochii pe blog!