sâmbătă, 16 octombrie 2010

Caldura din culoare


11 comentarii:

Dili spunea...

SUPERBE!!!!!!!!!!!! Culorile schimba uneori totul,chiar si o inima innegrita :-)

Iuliana spunea...

Superbe! Mi-ai lipsit...

C.T. http://cararedelumina.blogspot.com spunea...

scimba ceva in interiorul nostru culorile si in general peisajele.Doar daca nu exista capacitate de le simti , este imposibil sa nu observam zi de zi aceste frumuseti!

darry.anna spunea...

Foarte frumos! Si mie mi-ai lipsit!

Stefania spunea...

Aveti multa dreptate,mii de pupici de la familia Dumitrascu

adriana spunea...

doamnelor si domnisoarelor, am revenit...florile mi le-am cumparat vineri din piata...stataeu intr-o galetuse langa legaturi de leustean...inca sunt proaspete si le admir ..ne-au colorat weekend - ul...le-am plimbat prin toata casa...vedeti ca am postat si azi doua fotografii cu ele...sa imi spuneti ce observati

ganguritu spunea...

Dragute "galbenele" :D

rokssana spunea...

ador portocaliul...imi pare cald si aducator de buna dispozitie :)

CARMEN spunea...

oranjul este adevarat cea mai calda culoare, însa fotografia degaja parca un strop din caldura sufleteasca a celei ce a realizat aranjamentul floral :) happy WW!

anastasia spunea...

ce frumoase sunt!!!!!
mulţumesc de-mpărtăşire!
o seară frumoasă!

abbilbal spunea...

Florile au luat căldura celor mai calde culori.