duminică, 31 octombrie 2010

Drum bun, Tanti Ana mea!

Odihneste-o, Doamne, pe Anisoara, cea mai buna matusica adoptiva!

Cand o inima mare, asa cum a fost inima Anisoarei, isi opreste bataile, cei care au incaput in acea inima, doar se mai pot ruga:
Doamne, Doamne, Creatorule si Ziditorule a toate, Cel ce ai pus in sufletul omenesc puterea dragostei ce leaga inimile apropiate si ne-ai dat noua, ca pe o sete, trebuinta de a ne cauta semeni, spre a ne impartasi aceleasi ganduri si simtiri, insuti Tu, Preabunule Doamne, cauta cu indurare spre durerea grea care-mi framanta astazi fiinta, ca si oarecand durerea care a lovit pe proorocul si imparatul David care, la stirea mortii prietenului sau Ionatan, astfel jelea: "Munti din Ghilboa! Nici roua, nici ploaie sa nu cada peste voi! Cum au cazut vitejii in mijlocul luptei ?! Cum a murit Ionatan pe dealurile tale, ma doare de tine, frate Ionatane! Tu erai placerea mea, dragostea ta catre mine era uimitoare!".
Asculta Doamne, rugaciunea pe care eu, smeritul, Ti-o inalt din inima curata, dar franta de durere, precum ai ascultat rugaciunea Fiului Tau si Mantuitorului nostru. Care venind in Betania si afland mort pe prietenul Sau Lazar, S-a intristat cu duhul si-l plangea in fata iudeilor, care vazandu-L au grait: "iata cat il iubea de mult!".
Da, Doamne, sufletului roabei tale Anisoara, iertare pacatelor cate ca un om, cu stiinta sau fara stiinta, a savarsit in aceasta viata si-l asaza pe el in cortul dreptilor si sfintilor care din veac au placut Tie, ca Dumnezeul milei si al indurarilor esti si binecuvantat in vecii vecilor. Amin!

23 de comentarii:

Dili spunea...

Dumnezeu s-o odihneasca pe Anisoara ta...

darry.anna spunea...

Sincere condoleante!
Dumnezeu sa odihneasca in pace pe matusa ta Anisoara!

adriana spunea...

Dumnezeu sa o odihneasca!

Tanti Ana este mama prietenei mele dar ne cunoastem de mai bine de 35 de ani. Este ca si mama mea.

Iuliana spunea...

Dumnezeu s-o odihneasca in pace! Am pomenit-o azi la Sfanta Liturghie, asa cum m-ai rugat si o voi face si in continuare.

Sunt alaturi de voi cu sufletul si gandul.

MEILOIU MONICA - DANIELA spunea...

Dumnezeu s-o ierte si s-o odihneasca!

Stefania spunea...

Dumnezeu s-o odihneasca,sincere condoleante din partea noastra.Nina

Natalia spunea...

Domnul să o odihnească şi să vă binecuvânteze prietenia şi dincolo de moarte!

corina spunea...

Domnul sa o odihneasca in pace!De fiecare data cand aud de vreo plecare ma cutremur si ma gandesc ca si eu sunt mai aproape cu fiecare zi ce trece.....

Anna spunea...

S-o ierte Dumnezeu. Si sa-i dea pace vesnica.

Tzzumbi spunea...

Dumnezeu sa o odihneasca si sa ii odihneasca pe toti

Ana spunea...

Dumnezeu s-o ierte si s-o odihneasca!

adriana spunea...

Va multumesc din suflet ca v-ati gandit la noi in aceste zile. Eu sunt o persoana cu multe mame. Tanti Ana era ca si mama mea.

Cu copiii ei, prietenii mei, si cu noi ceilati copii ( eu si fatele meu, sotul meu, prietenele noastre) era o adevarata prietena. V-am povestit de cateva ori pe blog; azi am gasit postul acesta; in plus tanti Ana, se regaseste printre cei care au postat comentarii, uneori, grabita, uitand sa se semneze.

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/05/la-multi-ani-tanti-ana.html

Iuliana spunea...

Am citit postarea din 2 mai 2009 si am plans... Cuvintele sunt de prisos, atunci cand lacrimile ti se preling pe obraz... Dumnezeu s-o odihneasca in pace pe tanti Ana!

Ela Manolache spunea...

Ea ramane printre noi, aici si in inimile noastre. Dumnezeu sa o odihneasca!

C T spunea...

Dumnezeu sa o odihneasca in liniste si pace !

Dili spunea...

Te imbratisez Adriana draga...

DoarATAT spunea...

Dumnezeu s-o Odihnească !
Dumnezeu să ne Ierte !
~
Aveţi, multe mame ... bine spuneţi !
Eu cred însă ... că şi dumneavoastră sunteţi ca o MAMĂ ... multora pe care i-aţi ajutat (iar unii ... AU PLECAT !)
~
Dumnezeu s-o Odihnească în PACE pe Anişoara !
Dumnezeu să-i Odihnească în PACE pe toţi răposaţii noştri dragi, (rude sau nerude) !
Amin.
~
Cornelius,

PS: ... Timpul ROADE fără Roade ...
~,

DoarATAT spunea...

Dacă Păunescu era tânăr la 67 de ani, tanti Anişoara ... TOT tânără a fost ... la 64 de ani !

Dumnezeu s-o Ierte, Dumnezeu s-o Odihnească, pe tanti Anişoara ! (a dvs. ~ şi pe "a mea"... care A PLECAT, de foarte mult timp !)

Dumnezeu să-l Ierte pe Adrian Păunescu, Dumnezeu să-l Odihnească !

~
Cornelius,

Cristina spunea...

Adriana, ce mai faci? Te simti mai bine? Ma gandesc la tine. Dumnezeu sa te intareasca!

Mariana spunea...

Adriana, mi-ai lipsit zilele astea....sper să nu posteşti de postări! :)

Îţi doresc un post plin de nădejde şi bucurie - fior sfânt în aşteptarea Pruncuţului-Mântuitor...

adriana spunea...

Va imbratisez si eu si va multumesc pentru ganduri si cuvinte.

adriana spunea...

Tanti Ana, Tanti Ana! Sunt sigura ca astazi, la pomenirea de trei saptamani sufletele noastre s-au imbratisat si s-au unit in rugaciune in timpul Sfintei Liturghii. Dumnezeu sa te odihneasca, scumpa noastra!

DoarATAT spunea...

Am revenit ... aici. La tine pe Blog (iartă-mă pentru "tutuială", stimată Doamnă Adriana !), din păcate, s-au adunat şi veşti triste.
3 săptămâni la tine, aproape 3 luni ... la mine !
Dumnezeu s-o Odihnească, pe mătuşica (ta) Anişoara !
(Prin acest Blog, a "devenit" şi a mea ! Te rog să mă crezi şi SĂ MĂ IERŢI !)
...
~
Am vrut să-ţi spun că ai procedat foarte bine, folosind MODERAREA comentariilor.
Măcar că ... uneori primim "Gunoaie", dar măcar ... putem să le aruncăm, fără să mai deranjam pe cineva !
~
Acum, te rog să mă ierţi !
Mă întorc ... să-mi "greblez" Blogurile, dar, încă te rog: am nevoie de ajutor. Cele 9 Bloguri ale mele, au început să mă obosească. Vreau să-mi "creez" UNUL SINGUR pe WordPress, am încercat şi nu mi-a reuşit ! ... dacă ştii pe cineva care poate să mă ajute ? Te rog !
~
Cornelius,