joi, 7 octombrie 2010

Cristina are vesti de la Marina Denisa

http://botofanmarinadenisa.blogspot.com/

Up date  18 noiembrie Dumnezeu sa o odihneasca printre ingeri!
Pe Marina Denisa (are acum 2 ani si jumatate; eu ii tot spuneam Mara), am intalnit-o in iarna, la Budimex. Dupa Anul Nou nu am mai vazut-o in spital. De la mama Narcisei, am aflat ca in aceasta vara, boala Marei a recidivat si ca trebuie sa fie supusa unui transplant de maduva. Costisitor.  
Acesta era apelul meu de luna trecuta. In urma lui am primit un mail de la Cristina; dorea sa ia legatura cu mama micutei. Azi am primit alt mail:
            
        Draga Adriana,
Alaltaieri seara am fost la Fundeni si m-am intalnit cu mamica Marinei Denisa. Pe fetita nu am vazut-o, este in continuare la izolare. S-a facut foarte frig in spital iar mamica si fetita erau imbracate de vara. Am cumparat pulovarase, caciulita si ce mai trebuia pentru fetita si un capot mai calduros pentru mamica. Adriana, fac un apel la tine pentru mediatizarea acestui caz. Te rog, transmite-le tuturor prietenilor tai care au bloguri sa posteze anuntul fetitei. Denisa a facut a doua recadere, acum doua saptamani, in timp ce se afla in spital sub tratament! Am apelat la clinici din Italia si le-am dat toata istoria medicala a fetitei, si cei mai buni medici in domeniu mi-au spus ca singura sansa a fetitei este transplantul, care din pacate costa cel putin 100.000 Euro, plus identificarea donatorului si tratamentul post transplant. Problema este ca formularul E112 se poate obtine doar dupa ce fetita intra in remisie, dar din pacate, cand intra in remisie va fi probabil  putin timp la dispozitie pana la urmatoarea recadere si stiu ca de obicei la noi se amana aceste dosare cu lunile. Mentionez ca transplantul se poate face doar cand copilul este in remisie. Pentru acest copil nu este prea tarziu! Sa ne ajute Dumnezeu sa putem face ceva pentru ea!
Cristina
Blog: http://botofanmarinadenisa.blogspot.com/
si http://marinadenisa.wordpress.com/ ( aici gasiti si bannerul  de promovare)
Diagnostic: Leucemie
Necesar: Transpalnt de maduva

Donatii:

Zamfirache Adina Nicoleta (mama):
RO 63 BRDE 140 SV 65812091400 LEI
Botofan Lucian (tata):
RO 26 BRDE 130 SV 13488301300 EURO

8 comentarii:

Iuliana spunea...

Biata fetita! Bietii parinti! Dumnezeu sa ii ajute si sa nu ii lase sa-si piarda speranta!

adriana spunea...

Iuliana, te rog sa postezi si tu pe blog cazul ei.

Iuliana spunea...

Voi posta cat mai curand, cu speranta ca micuta Mara se va face bine! Doamne ajuta!

Tzzumbi spunea...

Dumnezeu sa o pazeasca ...

Cristina spunea...

Buna ziua Adriana si tuturor matusicilor si unchilor de la Dardindar. De astazi, avem un nou blog pentru micuta Marina Denisa:
http://marinadenisa.wordpress.com/

De asemenea, avem si un banner pe care, daca doriti sa o ajutati pe micuta Marina Denisa publicandu-l pe blogurile voastre, va rog sa ma contactati.

Adriana, cred ca voi avea nevoie de ajutorul tau pentru blog.

Un week-end placut tuturor!

Cristina spunea...

Adriana, te rog frumos sa ii schimbi site-ul in anunt, pentru ca cel vechi nu va mai fi valabil. Multumesc frumos!

adriana spunea...

Am adaugat si noua adresa de blog in articolcu mentiunea ca acolo se gasweste si bannerul de promovare

Cristina spunea...

Multumesc mult, Adriana. De astazi avem si afis pentru Bubulina si am incarcat fotografii noi. Sa ai o zi frumoasa! La fel si tuturor cititorilor acestui blog!