luni, 11 octombrie 2010

Intentii bune, rezultate rele

Sunt convinsa ca ceea ce  veti citi nu vi se va parea ceva nou; nu cred ca mi s-a intamplat doar mie. Este vorba de actiunile prin care, atunci cand avem impresia ca numai noi detinem Adevarul, ca numai noi L-am cunoscut pe Dumnezeu (atat cat ne este permis fiecaruia) sau ca numai noua ni s-au descoperit toate Tainele, imediat avem pretentia ca trebuie sa-i facem (noi si numai noi) si pe ceilalti sa simta ceea ce simtim noi si incet-incet, prin insistentele noastre nu facem decat sa-i indepartam pe cei pe care ii asaltam, atat de noi cat si de Dumnezeu.

Cu timpul m-am maturizat si eu si am lasat pe Cel ce poate sa faca schimbarea in om sa-si faca treaba iar eu sa ma uit mai mult in gradina mea decat in cea a vecinului. Doamne, si cata neoranduiala am gasit la mine, ca nici timp nu am mai avut sa fac pe indrumatoarea altora. Surpriza a fost si mai mare atunci  cand am vazut cum rezolva Dumnezeu problemele mele. Doamne ajuta, sa nu facem noi,  ca drumul spre iad sa fie presarat cu cele mai bune intentii, pentru ca nu vom avea folos nici noi, nici cei pe care ii tot agasam.

Acest blog nu isi propune sa trimita pe cineva de pe o cale pe alta ci doar sa aduca un pic de bucurie in plus celor care simt la fel...atata tot...cei ce se simt bine aici, sunt poftiti sa revina...ceilalti, faca ce vor.
 
 

8 comentarii:

darry.anna spunea...

Doamne Ajuta!

Draga mea Adriana stiu cum e!
Am gresit eu insami de multe ori uitand sa-mi vad greselile mele.
Citesc postarile tale cu multa placere si nu m-am gandit niciodata ca vrei sa ma convingi de ceva anume.
O saptamana binecuvantata iti doresc!
Te imbratisez cu drag,
Darry.anna

adriana spunea...

Darry.anna, daca ar fi sa premiez pe cineva pentru fidelitate, tu sigur te-ai numara printre cititorii fideli. Imbratisari si pupici.

Iuliana spunea...

Si pe mine nu ma premiezi ???? :)

Mult adevar ai grait in cele scrise, in care ma regasesc si eu, din pacate... Dar, cu ajutorul lui Dumnezeu, sper ca incet-incet sa ma schimb in bine.

Trebuie insa sa declar aici ca eu am fost beneficiara intentiilor tale bune, bineinteles cu rezultate bune. Mi-au prins tare bine sfaturile si indrumarile tale, pe care le astept oricand cu drag si cu inima deschisa.

Pupicei si noapte buna.

AICISIACUMACOLOCURAND spunea...

AMIN!AMIN!Si eu am aceeasi opinie !
E o atitudine foarte buna pe care Dumnezeu o onoreaza caci El iubeste pe oameni mai mult decat credem noi ca ii iubim !
Virginia Brasov

Ana Maria spunea...

Draga mea, nu iti mai face griji, tu scrie asa cum ne-ai obisnuit si este foarte bine!
Cine vrea sa se schimbe o face pt ca vrea si mai putin pt ca se lasa influentat..
Sa ai o zi binecuvantata!

adriana spunea...

Iuliana, acum da! Te premiez si pe tine! Cu cativa pupicei!

adriana spunea...

Virginia, sa stii ca mi-a luat ceva timp sa ajung sa gandesc asa. Numai bine!

adriana spunea...

Ana Maria, nu imi fac prea multe griji, pentru ca grijile nu duc la nimic bun. Textul e un remember pentru mine, pentru ca din cand in cand ma cam ia valul. O zi plina de bucurii sa ai!