marți, 19 octombrie 2010

Sa ne rugam pentru Marina Denisa

18 noiembrie DE ASTAZI, MARINA DENISA SE ROAGA EA PENTRU NOI. DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA IN PACE.


http://marinadenisa.wordpress.com/

Cristina a fost la sfarsitul saptamanii trecute la spital, la Bubulina, cum ii place sa o alinte pe Marina Denisa. Micuta era bine, putea sa primeasca vizite.

Astazi, situatia este grava, dupa cum imi scrie Cristina in mailul pe care l-am primit cu cateva minute in urma:
Roaga-te si tu lui Dumnezeu pentru Bubulina! Nu pot sa imi imaginez cat de crunt poate fi sa ti se spuna sa iei copilasul de doi ani si sa il duci acasa pentru ca nu mai este nimic de facut....

7 comentarii:

Iuliana spunea...

Oh, Doamne, ce cumplit! Rugaciunea este singura speranta si alinare! Doamne ajuta!

Iuliana spunea...

Am intrat pe blogul ei si am plans mult! Ce copil frumos si nevinovat si cu ce boala grea se lupta! Oh, Maicuta Domnului fa o minune si da-i sanatate Bubulinei!

adriana spunea...

Am vorbit acum cateva minute cu mamica Denisei...Mi-a spus si ea ca nu li se dau sanse, dar mare este puterea lui Dumnezeu...Sper sa nu deznadajduiasca.

Stefania spunea...

Doamne cata durere,ce nedreapta este viata dar puterea lui Dumnezeu este mare,sa ne rugam toti pentru micuta Bubulina,Doamne ajutoo....

DoarATAT spunea...

Bună ZIUA !
Doamnei "adriana" !
~
V-am transmis nişte adrese, tot aici, odată cu un comentariu care probabil, din această cauză a intrat ca SPAM !
~
Asta e !
~
Cornelius,

PS: Dumnezeu să-i ocrotească pe toţi Oamenii BUNI !
Doamne ajută şi pentru Sănătatea fetiţei Marina Denisa (Bubulina) !
~,

adriana spunea...

Niculina, tu stii cat de greu este cu un copilas bolnav. Dumnezeu sa o ajute si pe mamica Denisei!

adriana spunea...

Cornelius, am postat linkurile respective la comentarii pe blogul Bubulinei. Multumesc ca le esti alaturi cu gandul.

Dumnezeu sa te intareasca si pe tine sa treci peste necazuri si sa o odihneasca pe sotia ta!