joi, 7 octombrie 2010

Tu cat de repede tastezi?

Eu tastez cu doua degete...tu tastezi cu ambele maini...ea tasteaza foarte repede...noi tastam si mai repede decat ea...voi tastati...ei tasteaza...el, Marius Girada, tasteaza cu nasul atunci cand editeaza postarile pe blog...se joaca?!...nu se joaca...incearca sa caute ajutor: 
M-am nascut pe 05 03 1979 in orasul Dorohoi jud Botosani. Am avut o nastere grea si de atunci sufar de tetrapareza extrapiramidala. Nu am fost la scoala dar familia m-a ajutat sa invat de toate, am compus 30 de poezii Eu nu pot folosi mainile pentru a scrie la calculator, asa ca, scriu folosind nasului. Imi place sa comunic si de aceia mi-am deschis blog http://vreausalupt.wordpress.com/about/
In august a  aflat ca are o sansa, s-a documentat si a inceput sa stranga bani pentru o operatie care costa 1850 de euro...la comentarii, ne spune ca o prietena ii doneaza 1000 de roni....pana la 1850 euro mai are destul de mult...Sa ne rugam la Dumnezeu si pentru Marius...Operatia este programata pentru data de  30 Noiembrie 2010 http://vreausalupt.wordpress.com/2010/09/01/am-si-eu-o-sansa/

Daca doriti sa il ajutati:
RO 84 BRDE 070SV22901100700 in lei
RO 53 BRDE 070SV26842830700 in euro
Deschis la BRD filiala Dorohoi Agentia Dimitrie Pompeiu
Titular de cont Girada Rodica [ mama ]
 

Un comentariu:

Iuliana spunea...

Ce baiat special si ambitios! Dumnezeu sa-l ajute sa-si implineasca visul de a deveni sanatos!