sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Dulce casa

Dulce casa este primul blog pe care l-am rasfoit in perioada cand doar citeam bloguri. Irina, posesoarea acestui blog este foarte talentata. Merita votul nostru la concursul de pe Breslo. Dacă ați votat, lăsați un comentariu pe blogul ei la postul de aici și veți participa la o tragere la sorți pentru un dar - cele două cărți ale părintelui Tadei de la Vitovnița, și un ornament pentru brad lucrat de ea.Va face tragerea la sorți pe 1 decembrie, după încheierea concursului. Se poate vota până pe 30  noiembrie.
Ca să puteți vota trebuie sa aveți cont pe Breslo. E foarte simplu de făcut - nu sunt necesare date deosebite de înregistrare, ci doar adresa de mail și o parolă. Contul se face AICI  .Apoi puteți vota. Ea participa cu cele doua obiecte de mai jos, realizate prin metoda decupajului.:
 
Intrați pe   ACEST   link și apăsați butonul  VOTEAZĂ de sub fotografie
Intrați pe   ACEST   link și apăsați butonul  VOTEAZĂ de sub fotografie


3 comentarii:

Bianca spunea...

BUNA DIMINEATA DOAMNA ADRIANA ,IMI PARE RAU PENTRU NECAZUL DUM. SI LIPSIND UN TIMP DE PE BLOG IMI FACEAM GRIJI , CE SA INTIPLAT CU DUMNEAVOASTRA DAR MAM INTERESAT SI AM AFLAT MOTIVUL .SI EU FAC ASEMENEA LUCRURI ,...CIND AM UN NECAZ MAI MARE CA UN MUNTE .,DARMA BUCUR CA ATI REVENIT SI INFIECARE ZI MAUIT PE BLOG SI IMI PUN O INTREBARE _:OARE MATUSICILE DE PE ACEST BLOG PE MINE MAU UITAT??????????CU RESPECT PENTRU DUMNEAVOASTRA ACEIASI BIANCA

adriana spunea...

Draga Bianca,

Am citit mesajul pe care mi l-ai lasat astazi pe blog. Te rog sa intri la ultimul articol scris de mine la CLUBUL DARDINDAR, acesta este linkul sau daca nu stii cum sa intri asa, vezi articolul din ziua de 26 nov http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/11/vesti-de-la-micutul-siluan-bota.html.

Lasa-mi acolo o lista cu ce ai nevoie si pe urma scriu eu la lista de cumparaturi. Din pacate, mai mult nu am cum sa te ajut. Dar sunt convinsa ca cineva bun va citi si mesajul tau.

Irina spunea...

draga Adriana, multumesc mult pentru sustinere, si pentru aprecieri!