joi, 25 noiembrie 2010

Sa nu cutezam sa deznadajduim

Sa respectam cu strictete doua reguli in viata: sa nu deznadajduim niciodata si nici sa nu-i facem pe altii sa deznadajduiasca. Sa nu cutezam sa deznadajduim, pentru ca starea noastra sufleteasca se poate rasfrange si asupra celor din jur si gandurile noastre negre i-ar putea face sa-si piarda speranta in viitor si puterea de a lupta cu ispitele. Mai bine sa tacem, decat sa dam glas dinainte temerilor noastre. Daca inima ne este plina de bucuria sperantei, ne vom putea spune cu glas tare credinta si bucuria pe care ni le-a dat Domnul, ceea ce se va rasfrange, ca o binecuvantare, asupra celor din jurul nostru.(fragment din ziua de 22 noiembrie in Fiecare zi un dar al lui DUMNEZEU, Editura Sophia, 2008)

6 comentarii:

Un copil spunea...

Vreau si eu acesta carte! Te imbratisez

Anna spunea...

Iti multumesc draga mea Adriana pentru tot ceea ce-mi arati. La tine , la dardindar, vin mereu cu inima curata si simt nevoia sa imi las la usa lutul talpilor si indoielilor mele...

Iuliana spunea...

Foarte frumos! Sa ne ajute Dumnezeu sa ne pastram vie credinta si astfel nu vom deznadajdui!

adriana spunea...

Draga copile, sa ti-o aduca mosul?

adriana spunea...

Anna, un dar pe zi vei gasi mereu la mine, doar suntem intr-o perioada cand bucuria vine din a darui.

adriana spunea...

Iuliana, amin!