duminică, 19 decembrie 2010

Alexandra Simona Apostol - jurnal

Un jurnal din care putem invata multe lucruri de folos: Jurnalul Alexandrei, o tanara pe care nu o cunos decat prin intermediul celor scrise in jurnal, dar de care m-am simtit foarte aproape, mai ales ca am aflat despre cazul ei de la o buna prietena, colega de serviciu cu Alexandra.


 
1982-2010
http://blog.2230.ro/ 1 decembrie 2010: "...am invatat in acest an multe...am trait intens si am obsevat cu un usor regret ca lucrurile cu adevarat importante, ca familie, prieteni, si lucrurile simple care ne fac cu adevarat fericiti, le observam doar in momente extreme...cand sfarsitul isi face simtita prezenta...in goana dupa bani si cariera...uitam cu desavarsire ca la final totul se rezuma la a avea cu cine sa le imparti...ca fericirea ti-o gasesti mai repede in bratele celor iubiti...sot, mama sau prieteni...ca singuratatea din final...oricare ar fi el...e mai dulce cand o imparti cu cineva... Imi doresc ca fiecare dintre voi sa va gasiti fericirea in bratele celor iubiti...si sa primiti sarbatorile in suflet...va imbratisez cu drag..."

3 comentarii:

Irina spunea...

am plans. Dumnezeu s-o ierte!

Anonim spunea...

Alex,nici acum nu pot sa accept cat de cruda a fost viata cu tine si cu noi cei ramasi in urma..........I-mi lipsesti in fiecare clipa si nu pot sa nu ma intreb cum ar fi fost viata ta si a noastra daca..........tu ai fi inca aici.Nu te voi uita niciodata !!!!

adriana spunea...

Dumnezeu sa o odihneasca! Am pomenit-o si eu sambata la biserica, la parastas.