joi, 9 decembrie 2010

Anunt umanitar: Andrei Cioinigel

Up date  februarie 2010: Dumnezeu sa il odihneasca!

Daca incepi sa citesti blogul lui Andrei plecand de la prima postare, spre sfarsitul ei, ai zice ca este un travel blog, si mai ca iti vine sa il invidiezi:
Ninge de dimineata, dar vienezii sunt mai pregatiti pentru zapada chiar si decat statiunile romanesti de schi, pentru ca la ei iarna e aproape ca vara - au mai multe utilaje de deszapezit decat probabil gasim in toata Romania in prag de iarna. M-am trezit de dimineata si am luat-o la picior spre centrul orasului, respectiv Stephans-platz. Destul de multa lume in piata, in ciuda ninsorii abundente. Dupa jumatate de ora de plimbare am intrat intr-un restaurant de familie, nu foarte curat, nu foarte murdar, care s-a aglomerat in jurul orei pranzului. Am mancat ceva nu foarte bun, dar plin de calorii si altfel decat gatitul romanesc, cu mult chimen, celebra varza murata calita, dar fara apfel-strudel la desert. Desi este un desert specific austriac, in multe din restaurantele vieneze nu apare pe meniu. Ciudatel. Poate nu am fost eu prin restaurantele sau "mancatoriile" potrivite. Dupa masa, la intoarcerea la hotel, am dormit 4 ore - cam mult aer liber si miscare dintr-o data :) Dupa cum barbatii stiu bine, plimbarile nu prea au un scop in sine si de asta nu cred ca ne plac :))

De multe ori aparentele insala. Andrei e acolo pentru ca doreste sa se vindece. De cancer.

Despre Andrei si cum il putem ajuta aici. Un numar de Teledon la Romtelecom pentru Andrei
0900 900 088 pentru  5 euro, valabil in perioada 
10.12.2010  -  09.03.2011 am gasit aici

Niciun comentariu: