marți, 21 decembrie 2010

Draga Iuliana,


Pentru acest mesaj am cautat un buchet de flori. Nu am gasit nici unul atat de delicat precum buchetul de liliac pe care l-am primit eu de la tine in Postul Pastelui, la prima noastra intalnire.

Si pentru ca impreuna cu fiica ta, sunteti voi  insiva niste flori delicate, am sterpelit aceasta poza de pe blogul tau, de la postarea daruita de Diana anul trecut cand implineai 40 de ani (sigur nu ne-ai pacalit?! eu cred ca ai mult mai putin).

La dubla aniversare de astazi, iti doresc ca toate visele sa ti se implineasca si bucuriile sa dea navala in viata ta. Ti-am pregatit o cutie cu daruri in care voi depozita pe parcursul zilei cate o mica surpriza.

La multi ani si o dedicatie muzicala de sezon, pe care sa o asculti la Valcele, impreuna cu cei dragi:

11 comentarii:

adriana spunea...

Am vrut sa fiu prima care iti spune la multi ani dar cred ca esti un pic lenesa de ziua ta, pentru ca nu mi-ai raspuns la apelul telefonic.

Sa ai o zi frumoasa asa cum esti si tu. Pupicei.

PS. Azi, toate postarile de pe blog iti vor fi dedicate, matusico Dardindar.

Niculina Nina spunea...

La Multi Ani doamna Iuliana,va doresc ca aceasta zii sa va aduca numai bucurii,sa fiti sanatoasa si fericita alaturi de cei dragi,cu respect Nina Niculina Dumitrascu

Iuliana spunea...

Oh, Doamne, mi-au dat lacrimile cand am vazut atata dragoste aici pe blog, cand am simtit atata dragoste la telefon din partea ta, draguta mea Adriana!

Scuze ca nu am raspuns la primul tau apel, dar intr-adevar am fost mai lenesa azi... :) Deh, varsta!

Iti multumesc din suflet!

Iuliana spunea...

Nina mea draga, iti multumesc din toata inima pentru urari! Tot binele din lume si voua! Pupici!

adriana spunea...

Sarbatorito, surpriza nr.2 te asteapta aici
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/12/o-parte-dintre-cei-care-impart-ziua-cu.html

adriana spunea...

A INTRAT IN CUTIE SI SURPRIZA CU NUMARUL 3 http://iulianacristescu.astasunt.eu/despre/

Iuliana spunea...

Acum ma duc catre ea... Am cam vazut ce este... De abia astept sa o ascult!!!

Pupici din ce in ce mai fericiti! :)

darry.anna spunea...

La Multi Ani, draga Iuliana!
Iti doresc numai lucruri bune si frumoase!

Te imbratisez cu drag,
Nicoleta

adriana spunea...

Iuliana, dupa ora 9, toate darurile vor fi frumos asezate in cutie si cutia te va intampina pana maine pe blog. O poti lua pe blogul tau, sa se bucure si alti prieteni de daruri.

Anonim spunea...

buna seara adriana sunt matusa bubulinei ,care din pacate nu mai e printre noi ,sa analtat la ceruri mai devreme ,acum cred ca e linistita si fericita alaturi de ceilalti angerasi precum cosmina si multi altii ,eu am cunoscuto pe cosmina la budimex ,cand mergeam la bubulina noastra adica pe numele ei botofan marina denisa ,care pe data de 28 decembrie face 40 de zile de cand ne-a parasit ,acum canta si se joaca cu angerasii ,si privind catre noi ne da puterea de a trece cu bine peste toate obstacolele vietii de zi cu zi .doamnei iuliana ,noi familia BUBULINEI ai dorim multa sanatate ,fericire ,noroc an viata si un CRACIUN FERICIT ALATURI DE CEI DRAGI .LA MULTI ANI .

DoarEu spunea...

Azi am fost pe drumuri... la multi ani Iuliana draga! sa fii sanatoasa, sa fii fericita, optimista, puternica si implinita. Bucuria, zambetul si rugaciunea sa iti fie prieteni de nadejde! Sa fii iubita si apreciata, sa ai viat plina de flori, de soare si ganduri bune!

Imbratisari si pupici cu dor si drag si multumiri ca imi esti alaturi!