miercuri, 8 decembrie 2010

La multi ani, draga Darry.anna!

Nu am fost niciodata la Botosani dar astazi mi-ar fi placut sa dau o fuga pana acolo. Darryanna, prietena si matusica a Clubului Dardindar, implineste astazi o varsta perfecta, mai ales ca este nascuta intr-o zi de 8 decembrie.

Ii doresc sa ramana mereu cu sufletul curat si sa aiba in fiecare zi parte de cate o mica bucurie, pe care sa o imparta cu cei dragi. 

Cu florile mi-a fost foarte usor pentru ca stiu o gradina foarte darnica. Am rezolvat si cu dedicatia muzicala: ii place sa il asculte pe Alejandro Sanz, asadar... Play Alejandro!

5 comentarii:

darry.anna spunea...

Adriana, draguta mea multumesc mult!
Domnul sa te binecuvanteze!

adriana spunea...

La multi ani! Ce bine imi pare ca ai fost primul cititor al acestui post!

Dili spunea...

La multi ani frumoasa Darryanna! Imbratisari si multe flori de nea via Botosani :D!!!

Iuliana spunea...

La multi ani dragutei noastre Darry.anna! Sa ne traiasca si sa ne mai incante cu delicatul sau blog!

Pupici si imbratisari cu toata dragostea!

darry.anna spunea...

Fetelor va multumesc din suflet pentru gandurile voastre bune.

Va imbratisez cu drag!