miercuri, 1 decembrie 2010

Locuri pe care le iubesc

Daca intr-un loc ai fost macar o data in viata fericit, iubesti acel loc. Dar un loc in care ai fost de mii de ori fericit?! Poti sa nu il iubesti?!

Dar mai multe locuri in care ai fost fericit?! Acele mai multe locuri, formeaza tara. Imi este draga pentru tot ce a creat Dumnezeu pe meleagurile noastre. Daca Dumnezeu a randuit ca pe  Sfantul Apostol Andrei, intaiul Sau chemat sa il trimita pentru a ii lumina pe stramosii nostri, oare nu suntem datori sa ne iubim tara?

Cum sa nu iubim noi un loc pe care Insusi Dumnezeu il iubeste?!

La multi ani, România noastra! O tara frumoasa, surprinsa in imaginile de aici.

4 comentarii:

Dili spunea...

La multi ani!!!

Loredana spunea...

foarte frumoasa si interesanta harta. si mie imi palc foarte multe locuri din tara, dar nu stiu de ce, cand am citit titlul postarii, prima data m-am gandit la Cozia.
la multi ani si tie si tarii!

denisia spunea...

La multi ani!!!
E frumoasa tara noastra si suntem multi care o iubim inca.

Iuliana spunea...

La multi ani, Romania! La multi ani, romani!

Eu sunt fericita ca m-am nascut intr-o tara asa frumoasa si ca suntem ortodocsi!