vineri, 31 decembrie 2010

Lumea in care traim


Condacul I: Imparate al veacurilor, Cel ce nu suferi stricaciune, Tu tii in dreapta Ta toate cararile vietii omenesti cu puterea proniei Tale celei mantuitoare. Iti multumim pentru binefacerile Tale cele aratate si cele ascunse, pentru viata pamanteasca si pentru cerestile bucurii ale Imparatiei Tale. Arata-ne si de acum mila Ta, celor ce cantam: Slava Tie, Dumnezeule in veci!

Icos I: Venit-am pe lume prunc slab si neajutorat, dar Ingerul pazitor a intins aripi luminoase, ocrotind leaganul copilariei mele. Dragostea Ta straluceste de atunci peste toate cararile mele, in chip minunat calauzindu-ma catre lumina vesniciei. Cu slava sau aratat, din prima zi si pana acum, darurile Proniei Tale cele imbelsugate. Iti multumesc si strig cu toti cei care Te cunosc pe Tine:
Slava Tie, Celui ce m-ai chemat la viata;
Slava Tie, Celui ce mi-ai aratat frumusetea lumii;
Slava Tie, Celui ce ai deschis inaintea mea cerul si pamantul ca pe o carte a vesnicei intelepciuni; Slava Tie, pentru vesnicia ce se arata in luma cea vremelnica;
Slava Tie, pentru milele Tale cele aratate si cele ascunse;
Slava Tie, pentru fiecare suspinare in incercarile mele;
Slava Tie, pentru fiecare pas al vietii, pentru fiecare clipa de bucurie;
Slava Tie, Dumnezeule, in veci!

Niciun comentariu: