vineri, 24 decembrie 2010

Nastere usoara!

Craciunul, depinde de unde il privesti: din afara sau din Insasi Biserica lui Hristos. Daca pe parcursul acestui an as fi fost afara, privind in urma as spune ca a fost un an foarte greu. Din interior, anul care tocmai se apropie de final a fost un an in care fiecare zi m-a invatat ceva despre ea: ca este un dar al lui Dumnezeu. 

Aproape in fiecare luna am pierdut pe cineva la care tineam; de fiecare data, Dumnezeu a avut grija sa imi usureze tristetea. Primele plecari din acest an au foat in ianuarie: Andra Ioana si Cosmina Andreea au fost primele care au plecat, una pe 6, cealalta pe 26. Botezul Domnului si Sfintii Trei Ierarhi au fost atat de aproape de mine in acele zile, incat bucuria sarbatorilor a diminuat durerea, pentru ca imediat, pe 3 februarie, la numai o zi dupa ce  L-am Intampinat pe Hristos in Biserica, a plecat Constanta, mama prietenei mele, de care m-am bucurat tinp de 26 de ani.

In dimineata zilei de 29 octombrie, urcam plina de bucurie Dealul Patriarhiei pentru a ma inchina Sfintei Cruci, Sfanului Mucenic Dimitrie si Sfintilor Imparati Constantin si Elena. In seara de 30 octombrie a plecat  Tanti Ana, cea care timp de 35 de ani mi-a fost mama si prietena, cea pe care Dumnezeu, alaturi de sora tatalui meu, mi le-a daruit inca dinainte de plecarea mamei mele.  Inainte de plecarea Anei, cu cateva luni inainte, in martie, Dumnezeu i-a daruit o nepotica; datorita micutei, lacrimile noastre nu au stat prea mult pe obraz, pentru ca in preajma unui copilas care rade mereu nu poti sa plangi.
.
De Craciun, in fiecare dintre noi, copilul care eram odata, se poate naste din nou::  Prunc  Sfant, in inimile noastre!

Nastere usoara!

4 comentarii:

DoarEu spunea...

Ma bucur ca te-am cunsocut in acest an!
Craciun fericit, cu liniste, sanatate si putere de a face daruri frumoase celor din jur!

corina spunea...

Draga Adriana tare m-au induiosat randurile tale acum in pragul Sarbatorii minunate a Nasterii pruncului Hristos.Eu iti doresc multa sanatate si inca multa putere pentru anul care vine deoarece inca este nevoie pe pamant de Oameni asa ca tine.....
Domnul sa-ti rasplateasca toata munca cu bucurie duhovniceasca!
CRACIUN FERICIT!

Iuliana spunea...

Craciun fericit, Adriana! Iti multumesc pentru tot!

darry.anna spunea...

Sa pastram mereu in suflete acest Prunc Sfant!

Craciun fericit!