joi, 2 decembrie 2010

Tu cum ti- ai baut cafeaua ieri?


Libera, nationala si friguroasa, ziua de ieri nu numai ca m-a tinut in casa dar mi-a reamintit si de ce imi place sa beau o cafea in tara mea. Nu cred ca ati vazut toate postarile. La fiecare gura de cafea, cu un click pe cuvintele verzi, veti afla cum a fost cafeaua. Daca nu aveti timp de cafea, am pregatit o * mai jos.

Ziua a debutat cu Locuri pe care le iubesc,   in care am inserat un link catre o  Românie magnifica. Am facut un tur de bloguri si m-am bucurat impreuna cu Alexia, care in sfarsit a reusit sa-si vada visul aproape implinit: Bravo, Alexia Maria! 

Cand am deschis geamul de la bucatarie, pentru ca in pauzele de net, am avut si activitati gospodaresti, am auzit mici trosnituri. Am inchis geamul, l-am redeschis...de cateva ori....trosnea Verdele inghetat...Brrr!!! Ce bine era asta vara cand ma plangeam de caldura. M-am intors la net, am deschis si caloriferul si pana cand acesta sa devina  eficient, am incercat sa folosesc autosugestia cu gandul la Caragiale. Cum caloriferul s-a incins repede, nu a fost nevoie decat de Un pic de caldura mare. Si cand e cald, se naste romantismul care merge doar impreuna cu o muzica buna. Si cand muzica si versurile ii sunt dedicate unuia dintre actorii din schita precedenta, nu am putut decat sa fredonez impreuna cu Florin Chilian - Caderea in Rai, pentru toti cei care anul acesta au plecat prea devreme. 

Nostalgica, am rasfirat cateva fotografii in care am incercat sa surprind bucuria si Linistea sufletului. Locul ales mi-a amintit de mama si de toate cele invatate de la ea si m-a dus cu gandul la alte mame, si copiii lor si uite asa am ajuns la Curcubeul Mariei, un copil din România, o Românie unde tot omul e poet sau are Profil de blogger. Si iar m-am plimbat printre bloguri nationale si s-a facut pe nesimtite seara. Seara nationala, cu artificii si lumini aprinse dar nu in centru ci chiar sub geamul meu pentru ca Pe inserat, verdele inghetat in artificii s-a transformat. 

Ce merge mai bine seara, decat o carte deschisa, din care sa te hranesti cu cateva cuvinte de folos lasand un Semn de carte pentru a doua zi. Si uite asa, ziua libera, nationala si friguroasa se apropie de sfarsit. De la cafea am ajuns la ceai  si la dorinte. Ce dorinta mi-am pus?! Sa fie bucurie in inimile noastre, chiar daca zilele nu sunt insorite, sa ne recapatam  Inocenta, sa ne reamintim de zilele cand  Cu totii am fost odata mici, mici de tot! si sa nu uitam de Bucuria românilor: credinta!

* Varianta scurta, pentru cei care nu au timp de cafea:

4 comentarii:

DoarEu spunea...

O zi cu soare in suflet! Pupici dulci, ganduri alese!

Iuliana spunea...

Multumim,Adriana! Inca de ieri am savurat cafeluta ta... Foarte buna!

Pupici si imbratisari!

darry.anna spunea...

Ieri am fost de servici.
M-am bucurat de zapada asternuta pe drum spre casa.
Acasa am savurat o ceasca de ceai:)si am citit postarile.

Ma bucur ca te-ai intors!

mari_paun spunea...

ma bucur ca te-ai intors...ieri am savurat cafeau in liniste in bucatarie, privind pe geam am vazut peisajul inghetat si tacut...m-am bucurat de putina liniste pt Ema era la scoala si bebelusul dormea.
Aseara am cautat sa cumpar cate ceva de mos pt Ema si sot, urmeaza ceva pt bebe si sper sa fi fost suficient de cuminte anul asta ca sa intre ceva si in bocancii mei..
o zi buna va doresc!