sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Bună dimineaţa de week-end

E week-end, ce bine! Avem o zi întreagă la dispoziţie pentru diverse planuri. Eu am o întreagă listă care va suferi diverse adaptări pe parcursul zilei, voi nu ? :) Dar ca să avem spor începem cu o cafea bună şi mai ales putem încerca o nouă reţetă.

 Cafea cu scorţişoară

Ingrediente
    Cafea cu scorţişoară
  • lămâie o felie
  • cafea 2 lingurite
  • zahăr
  • scorţisoară pudră
Mod de preparare
Într-o ceaşcă se pune zahărul, cafeaua, lămâia şi scortişoara.
Apa se da în clocot şi se toarnă peste amestecul de cafea cu scortişoară.
Se amestecă bine şi se lasă deoparte câteva minute înainte de a fi servită. 
Reţeta de aici
Puteti găsi şi ceva idei pentru meniul de duminică, noi femeile suntem mereu inventive şi curioase când vine vorba reţete culinare.
O zi bună şi cu spor vă doresc!

5 comentarii:

corina spunea...

Adriana buna dimineata!Si lista mea de lucru e destul de mare pentru acest weekend doar ca a mea nu poate suferi nici un fel de modificare!Dar nu mi-e frica deoarece incep cu rugaciunea mea si o sa izbutesc peste tot.multumesc pentru ceai!Esti o femeie deosebita!

adriana spunea...

Corina buna dimineata!Asa e, daca ne incepem ziua cu rugaciunea de dimineata, reusim sa parcurgem mai bine ziua.

Cat despre laude, ele i se cuvin darrry.annei...cafeluta la care ne tot imbie de o saptamana este facuta de ea....am strans toate cafelele aici http://adriana-dardindar.blogspot.com/search/label/Sertarul%20darry.annei

adriana spunea...

Darry.anna, buna si cafeluta de azi Chiar daca eu nu prea beau cafea imi place totusi atunci cand savurez cate o cafeluta, sa fie deosebita. Reteta cu scortisoara este printre preferatele mele. Imi place si cafeaua cu ardei iute, pe care o beau cateodata la o cofetarie din centru.

darry.anna spunea...

Adriana, multumesc!
Dupa cum vad eu am sa te conving pana la urma sa bei cate o cafeluta:)

Iuliana spunea...

Cand va spun eu ca Darryanna devine din ce in ce mai priceputa la cafea! :)

Multumim, Darryana!