luni, 31 ianuarie 2011

Bună dimineaţa

Ei, frumoasă e ziua de luni când te năpădesc amintirile. Şi mai ales că amintirile astea au gust de lapte cu cacao. Mmm! Ce spuneţi? De când n-aţi mai savurat o ceaşcă fierbinte şi delicioasă de lapte cu cacao. Mie îmi pregătea bunica: în timp ce fierbea laptele, amesteca  cacao cu zaharul şi o lingură de lapte în căniţă până se făcea  cremă apoi adăuga laptele fierbinte în cană, uneori cacao nu se dizolva complet dar imi plăcea gustul. Şi ca să vă iasă foarte gustos am găsit aici reţeta:
Lapte cu cacao
Ingrediente:
500 ml lapte, 25 gr cacao, 50 gr zahar, 1 praf sare.
Mod de preparare:
lapte cu cacao este o bautura gustoasa si hranitoare. Intr-o cratita se pune lapte le fiert, cand a dat in clocot se adauga cacao amestecata cu zaharul si praful de sare si se amesteca cu un tel foarte bine incat sa avem o compozitie omogena. Se mai lasa 2 minute sa fiarba si se ia cratita de pe foc. Se pune in 2 cani mai mari si se decoreaza cu putina cacao.
Mod de servire:
Se serveste calda sau rece, dupa preferinta putem adauga si frisca. Sursa: aici

Energie şi bunădispoziţie pentru întreaga zi. O zi bună vă doresc!

6 comentarii:

Iuliana spunea...

Oh, da! Lapte cu cacao! Miami! Eu si acum imi fac in diminetile de week-end cand am timp, doar ca am inlocuit cacaoa cu NESSQUIK-ul copiilor.

O saptamana cu gust de amintiri placute sa avem!

adriana spunea...

imi place,...imi place...chiar fara lapte...o ceasca de cacao calda si aromata e tocmai buna pentru o zi de iarna

Multumim darry.anna si sunt tare curioasa cand ne faci si un ceai sau ceva de mancare la micul dejun.

darry.anna spunea...

:)Mie imi place la micul dejun sa mananc un sandvich, omleta sau salata.

Pr.Victor spunea...

Era omor pe el la noi acasă, că de cinci fraţi toţi băieţi, nu era uşor să-i potoleşti cu una cu două când era vorba de ceva bun.

adriana spunea...

Darry, mie imi place sa nu prea mananc la micul dejun.

adriana spunea...

Parinte, cinci baieti...asta inseamna ca sunteti cinci frati sau ca aveti dumneavoastra cinci prunci nazdravani?