joi, 20 ianuarie 2011

Ce imi doresc mie va doresc si voua

Eu nu sunt o femeie perfecta dar imi doresc sa devin,  pentru ca sotul meu merita din plin sa fie fericit. De multe ori am spus ca perfectiunea nu exista si asta pentru ca de cele mai multe ori raportam perfectiunea la mine insami si o priveam ca pe un obstacol greu de trecut. Nu stiam ca perfectiunea chiar exista. Dar am aflat. Daca o inlocuim cu sinonimul desavarsit, perfectiunea capata o faţa mai apropiata si cum orice faţa umana este creata de Dumnezeu, inseamna ca si noi putem fi desavarsiti, adica perfecti. Conditia este sa nu cautam definitia perfectiunii doar in dictionar ci sa ne amintim ca a fi perfect inseamna a fi plin de virtuti iar a fi o femeie plina de virtuti este o binecuvantare de la Dumnezeu. Am mers mai departe de dictionar si am ajuns la Pildele lui Solomon, din care putem invata pasii spre virtuti. Intr-o duminica, la Sfanta Liturghie, cand parintele citea din Sfanta Evanghelie, am inteles ca noi, oamenii, chiar avem datoria sa fim perfecti, ca insusi Mantuitorul ne spune acest lucru: "Fiti desavarsiti precum si Tatal vostru cel din ceruri desavarsit este" (Matei V, 48).

Dragele mele prietene, va doresc si voua la fel cum imi doresc si mie: un munte de perfectiune sa ne intre in inima, minte si suflet, pentru ca sunt convinsa ca este posibil. Sa incepem prin a-L ruga pe Dumnezeu sa scoata obiceiurile rele din noi pentru a face loc virtutilor pe care tot El ni le va descoperi; cu rabdare sa incepem apoi sa exersam aceste virtuti. Dragii mei prieteni, dupa ce veti citi Pildele lui Solomon, nu va suparati pe consortele voastre daca nu sunt perfecte. Aveti rabdare cu ele, dar aratati-le ca perfectiunea, chiar daca este substantiv feminin, poate fi prietena si cu barbatul, mai ales ca acesta a fost creat  inaintea femeii; daca sunteti printre cei putini care au langa ei o femeie perfecta, inseamna ca voi insiva suntei perfecti si chiar nu stiu ce urare sa va fac, decat sa ramaneti asa. Cum va spuneam la inceput, eu nu sunt o femeie perfecta, dar e tot ce imi doresc sa devin.

6 comentarii:

darry.anna spunea...

Doamne, ajuta!

Niculina Nina spunea...

Din suflet familia Dumitrascu''toata familia''va ureaza : La Multi Ani,va trimetem muuulti pupici,cu respect Nina...

Un copil spunea...

La multi ani, draga mea! Multa sanatate iti doresc, iar domnul sa-ti daruiasca multa dragoste in inima! Te imbratisez

adriana spunea...

Doamne ajuta,Darry!

adriana spunea...

Nina, multumesc!

adriana spunea...

Un copil: de la tine invat mereu. Multumesc.