sâmbătă, 15 ianuarie 2011

De luni pana sambata

Am observat ca sunteti cativa cititori care popositi pe blogul meu la sfarsitul saptamanii. M-am gandit sa fac sambata o mini arhiva pentru voi. Lectura placuta si un sfarsit de saptamana cu multe bucurii. Nu uitati ca maine este Duminica.

Pentru a citi ce am postat pe blog de luni pana sambata, accesati titlurile de mai jos:
  • Feminista sau feminina?!
  • Rugaciunea de Sambata
  • Apel umanitar: Toderascu Eluzia
  • Cu Verdi la cofetarie
  • Cunoasterea
  • Priveste-te in oglinda si zambeste!
  • Multumesc, Sara!
  • Rugaciunea de Vineri
  • Cu Verdi la piata
  • Invitatie la vals
  • Trusa de prim ajutor
  • Rugaciunea de Joi
  • Despre smerenie
  • Invatati cate ceva in fiecare zi
  • Despre mandrie
  • Rugaciunea de Miercuri
  • Apel umanitar: Filip Paduraru
  • Oameni care te incalzesc
  • Constatare
  • Rugaciunea de Marti
  • Daca nu cel mai bun, macar mai bun
  • Gemeni simpatici, cauta prieteni
  • De folos
  • Rugaciunea de Luni
  • 2 comentarii:

    DoarATAT spunea...

    Buna Ziua ! Doamnei Adriana !
    ~
    Ma scuzati pentru lipsa diacriticelor, tocmai incepusem sa inchid, ramanandu-mi doar blogul principal !
    Mi-am zis ... sa intru pe "tabloul de bord", am intrat ... si iata ... comentez aici !
    Este interesanta ideea si foarte utila pentru cei care vor sti: luni, sau marti, pot sa se uite ... cu 3-4 zile in urma, apoi selecteaza !
    Nu mi-a intrat nici pana acum, banerul IHTIS, desi ... "asteapta" pe Coloana Gadget !
    ~
    Va doresc UN AN MINUNAT !
    La Multi Ani ! Cu Sanatate, Iubire, ARMONIE, Pace in Suflete, alaturi de cei dragi !
    *** acelasi GAND BUN ! si cititorilor dvs. ! ***
    ~
    Cornelius, :)

    DoarATAT spunea...

    Uoauu !
    Aveti intr-o saptamana, MAI MULT decat postez eu ... in doua luni !
    ~
    Cornelius, :)