luni, 17 ianuarie 2011

Jurnalul Sarei

Daca nu as fi posesoare de nepoate destepte (pe una dintre ele am sarbatorit-o de curand), as zice ca persoana care scrie blogul Ganduri ravasite, este un adult, care din cand in cand, pentru a ne induce in eroare mai strecoara si ganduri copilaresti.
Fotografia mea


 
Sara ma duce cu gandul la Alexandra cand avea 10 ani, la Raluca Maria  mica, la Oana Georgiana la varsta copilariei, la Laura  Balaura (asa ii spuneam cand era pustoaica), toate patru  fiind nepoatele mele. Sara ma duce cu gandul la Diana, eleva Claudiei. Sara ma duce cu gandul la prietenele mele si colegele de clasa cand eram de varsta ei: 10 ani.

Pentru ca am mai intalnit copii frumosi, isteti si cu bun simt, crescuti frumos de parinti si de profesori, sunt convinsa ca Sara chiar este o fetita frumusica, isteata si cu mult bun simt. La fel ca toti copiii de varsta ei are si un suflet foarte mare. De cateva zile ii rasfoiesc blogul...Sara citeste...Sara iubeste copilaria...Sara scrie nu numai pe blog...Sara, o fetita de 10 ani din Dorohoi, Botoșani, Romania...ambițioasă, silitoare, conștiincioasă...ne invita să citim încercările sale timide... Plăcerea de a scrie i-a insuflat-o draga ei învățătoare căreia îi mulțumeste din suflet! Eu v-am spus doar cate ceva despre ea... Mai multe aflati chiar de la Sara.

4 comentarii:

darry.anna spunea...

Absolut minunat blogul!
Am fost deja in vizita.:)

Sara spunea...

Doamna Adriana,
vă mulțumesc mult pentru cuvintele frumoase despre mine și blogul meu...Îi mulțumesc și mamei mele pentru că mă ajută uneori și îmi transcrie "gândurile" de pe ciornă la calculator, altfel nu aș avea timp suficient...
Am luat legătura cu mama gemenilor și vom trimite banii. VĂ MULȚUMESC!
Cu drag,
Sara

Iuliana spunea...

E chiar un copil minunat! Felicitari parintilor pentru modul in care au crescut-o si educat-o!

Doamne ajuta!

adriana spunea...

Dragele mele prietene, ma bucur ca mne vom intalni si pe blogul Sarei.

Draga Sara, ma bucur ca blogul tau este administrat si de mamma ta si sa stii ca m-ai inspirat cu acest mesaj si pe mine sa cer ajutorul prietenilor cu blog sa facem echipa.