duminică, 16 ianuarie 2011

La multi ani, Alexandra!

Draga Ale,


Pentru ca doar trei cuvinte intr-o felicitare nu mi se par suficiente, chiar daca ele iti spun cat de frumoasa esti, m-am gandit ca pentru ziua ta este potrivita o cutie cu daruri in care am indesat cateva poze (do you remember?!), o dedicatie muzicala (mi s-a parut potrivita pentru evenimentul de azi), si bineinteles cand deschizi capacul te va intampina aceasta scrisorica pe care te rog sa o citesti pana la capat si apoi sa cauti si restul darurilor din cutie.


Dar cine este Ale?...sigur se intreaba cei ce imi citesc blogul...stai un pic sa le spun:
Alexandra este prima noastra nepoata, mama ei este verisoara mea. "Asta mica", nascuta la inceputul anilor 80, intr-o zi de 16 ianuarie,  duminica la ora 7 seara, se pregateste sa devina mamica si sunt convinsa ca stranepoata noastra, care va veni in curand, se va bucura de intelepciunea mamei sale. Si cum nici sotul ei nu este mai prejos, micuta va avea doi parinti minunati, mai ales ca Adi si Ale s-au antrenat un pic si pe la Clubul Dardindar. Aseara am sarbatorit-o, a fost vedeta, a primit flori frumoase (unele dintre ele mi-au amintit de trandafirii de pe torturile de la nunta ei), i-am cantat ...Multi ani traiascaaaa! dorindu-i si noi ca anii ce vor veni de azi inainte sa fie si mai buni decat cei care au trecut. 
La multi ani draga Ale! Petrecerea de aseara a fost tare faina  si avand in vedere ca multi dintre noi eram fini si nasi, la un moment dat am avut impresia ca e un fel de nunta voastra reload, asa ca azi am rasfoit folderul cu poze si mi-am reamintit ce miresica frumusica ai fost. Si inca esti! Daca ai dubii, deschide felicitarea de ieri! Ar mai fi multe de spus dar ne grabim pentru ca vrem sa iti dam si astazi un pupic. 


Gata, poti sa deschizi cutia cu daruri! http://adriana-dardindar.blogspot.com/search/label/DARURILE%20DIN%20CUTIE

8 comentarii:

darry.anna spunea...

La Multi Ani, Alexandra!
Sanatate, iubire, implinire!

Anonim spunea...

Iti dorim tot binele din lume, un milion de ganduri bune si tot atatea momente frumoase alaturi de cei dragi tie. Am impartit multe bune si rele in ultimii ani, acum urmeaza sa impartim si job ul de mamica unde sunt sigura ca o sa te descurci de minune. Asa ca iti urez sa ai un bebe sanatos si sa aveti parte de multe multe bucurii de la el.
LA MULTI ANI!!!!! Te pupam cu drag, Lulu, Carina si Cristi

Daia spunea...

La multi ani, draga Ale! Sa fii mereu la fel de frumoasa si de luminoasa ca acum si, mai ales, un OM minunat cum te stim! te pup cu mult drag!

Danuta

Iuliana spunea...

La multi ani fericiti si binecuvantati, Alexandra!

adriana spunea...

Lulu si Danuta, va multumesc ca ati raspuns invitatiei de a deschide cutia cu daruri si va prezint doua prietene dragi de blog si nu numai: Iuliana si Darry.anna.

Bineinteles ca va invit si pe voi sa fiti matusici in Clubul Dardindar asa cum sunt si ele.

Pupicei.

Sara spunea...

La mulți ani, Alexandrei, nepoata dumneavoastră! Îi doresc multe bucurii și sănătate multă!

Lili spunea...

Draga Alexandra,
Sa ramai mereu la fel de senina si sa ai o viata frumoasa!
cu drag,
Lili

Andrei spunea...

Draga Ale,

Iti doresc La multi cu sanatate,alaturi de Adi si de toti cei dragi tie!:)

Cu drag,
Andrei