vineri, 21 ianuarie 2011

M-am nascut de ziua lor

Cand eram mica imi spuneam ca de ziua mea sunt nascuta doar eu; asa credeam, pentru ca nu cunosteam pe nimeni sa fie nascut in aceeasi zi cu mine; fiecare era nascut in alta zi. Crescand, prin clasa a saptea, am descoperit ca de ziua mea era nascuta si mama colegei mele Daniela; in liceu Stefania, era nascuta si ea in aceeasi zi, culmea, chiar in acelasi an. La birou, mi-am serbat intr-un an ziua impreuna cu simpatica doamna Manolescu. in alt an, am aflat despre Carmen, cu un an mai tanara decat mine, ca este nascuta si ea tot de ziua mea. O scurta trecere in revista a blogurilor si am descoperit ieri ca si bunica Alexiei isi serba ziua de nastere, cand credeti?!...tot ieri. Azi, salutand-o pe Dana pe mess, ce credeti ca am aflat?! Diana, nepoata ei a implinit ieri 33 de ani. Si eu care credeam ca sunt singura care m-am nascut de ziua mea. Daca si tu cititorule esti  nascut de ziua mea, iti spun si eu LA MULTI ANI! te invit la surprize si iti doresc  si tie tot ce mi-am dorit eu de ziua mea.

Cutia cu surprize:  

3 comentarii:

marada spunea...

Cred ca sunt ultima, dar indraznesc sa-ti spun si eu La multi ani si multa sanatate!

Dili spunea...

LA MULTI ANI FRUMOSI, draga Adriana!! Imipare rau ca abia acum stiu, insa te imbratisez dublu si iti doresc numai zile pline de lumina si putere! Ingerasul sa fie cu tine mereu, iar sufletul sa-ti pulseze ca pana acum a bunatate si implinire!

adriana spunea...

Fetelor va multumesc.