vineri, 21 ianuarie 2011

Parintii sunt mereu cu noi

Eu sunt fiica lui Nicolae si mama mea era nascuta in miez  de vara. Ieri, Dumnezeu mi-a aratat pentru a nu stiu cata oara ca parintii nu ne parasesc; ei doar se muta la Domnul si de acolo ne vegheaza si la fel cum mirosul proaspat al teiului din noptile calde ale lui iulie nu il poti uita niciodata tot asa nici parintii nu ne uita pe noi.

Iti multumesc draga Iuliana pentru toata bucuria si sper ca mamele noastre sa se fi intalnit deja acolo sus. Mi le imaginez cum, tinere fiind, se rugau sa ne pazeasca sfintii si Maicuta Domnului.


2 comentarii:

Iuliana spunea...

Acum m-ai facut tu sa plang, Adriana!

Azi m-am gandit la mama ta, deoarece, cautand ceva despre Sfantul Elefterie, al carui acatist il am de citit timp de 40 de zile, am vazut ca se praznuieste Sf.Suzana tot pe 15 decembrie. Am trimis un gand spre mama ta... Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca!

Mi-a placut trimiterea ta la mirosul florilor de tei si inca ma minunez de cum te-am nimerit cu parfumul... Mare este puterea lui Dumnezeu!

Si mare este si puterea rugaciunii Sfantului Ierarh Nicolae, pe care il rog sa ne ocroteasca!

Te sarut cu mare drag.

adriana spunea...

Iuliana, draga mea, multumesc. M-ai coplesit cu surprize si daruri.