miercuri, 26 ianuarie 2011

Remember: Andreea Cosmina Paun

http://andreeacosmina.blogspot.com/
Venita vara, in iulie, plecata iarna in ianuarie. Margaretele, florile preferate si zapada, culoarea sufletului ei. Un an de cand mi-o imaginez foarte aproape de Lumina, asa cum era crezul ei: “Eu si Domnul meu, nedespartiti pentru vesnicie”.
Cosmina, a fost pentru o scurta perioada de timp, parte si din viata mea de aici. Din 26 ianuarie 2010, stiu ca mai am pe cineva drag dincolo. Dumnezeu sa o odihneasca!

Astazi, sa pastram cateva minute de reculegere in amintirea ei: http://andreeacosmina.blogspot.com/




6 comentarii:

Dili spunea...

... un inger ... nu prea stiu ce sa zic decat ca, de la distanta, mi-a intrat in suflet intr-un mod minunat. E un inger si a fost un inger.

iris spunea...

Doamne, a trecut un an de cand a plecat Cosmina. Dumnezeu sa o odihneasca. Ce mai face mama ei?
Ioana-Iasi/Mangalia

Miutza spunea...

Draga de ea, deja a trecut un an... sigur ii este mai bine acolo, printre alti ingeri asemeni ei...

Iuliana spunea...

Nu am cunoscut-o personal pe Cosmina, ci doar prin intermediul blogului tau... Am inteles, insa, ca a fost un copil extraordinar, iar acum sunt sigura ca este un inger.

Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

darry.anna spunea...

Dumnezeu s-o odihneasca in pace!

mariperijoc spunea...

Cosmina este acum "acolo unde nu este durere,nici intristare"
Dumnezeu sa o odihneasca!