miercuri, 19 ianuarie 2011

Sa cantam impreuna pentru Micul Prinţ

Cu aproape douazeci de ani in urma, am traversat un an pe care l-as putea numi anul nuntilor; in acel an am participat la foarte multe casatorii: prieteni, colegi, cunostinte.

Ca un arc peste timp, 2010 a fost anul in care au plecat dintre noi foarte multe persoane dragi, incepand chiar cu primele zile: Andra Ioana si Luis, Cosmina, Constanţa, Roberta, Alexandru, Bogdan Marian, Nicolae, Sandu, Lucreţia, Andrei, Andrei Ioan, Anişoara, Marina Denisa, Alexandra Simona, Cristian (micutul a plecat sambata trecuta, parca a pecetlui aproape  365 de zile cate sunt in an).

Pentru toti cei plecati, indiferent ca erau copii sau adulti atunci cand si-au luat zborul, va invit sa cantam impreuna cu Anda si sa speram ca atunci cand ii vom reintalni,  la intrebarea noastra: Pot sa-mi iau locul langa tine, pe stea?!...raspunsul primit sa fie: DA, SPUSE PRINTUL, ESTI PRIETENA MEA!!!

Dumnezeu sa ii odihneasca pe toti! Si pe Anca Miranda, cea care de multe ori ne-a bucurat cu cantecele sale.

 

8 comentarii:

darry.anna spunea...

Dumnezeu sa-i odihneasca in pace!

Iuliana spunea...

Trist...

Dumnezeu sa ii odihneasca in pace pe toti!

adriana spunea...

Dragele mele,sper ca ati cantat si voi pentru ei. Imi palce foarte mult finalul acestui cantecel

adriana spunea...

caut acum sa vad daca mai am in casa cartea

Cristina spunea...

Sper ca ma vei primi langa tine, micuta mea dulce, si ca te voi putea imbratisa! Sper ca te voi putea "pupupa" si darui nenumarate papusele...iti voi canta Melc Codobelc si iti voi desena pe tablita, ingerasul meu.
Multumesc pentru melodie, Adriana!

Sara spunea...

Tristă este postarea D-voastră... M-a provocat să recitesc fragmentul din carte... E mișcător...
În caz că nu mai aveți cartea, o găsiți aici http://www.miculprint.go.ro/cuprins.html
Vă îmbrățișez cu drag!
Sara

adriana spunea...

Cristina, te va primi pemtru ca si tu o porti mereu in inima ta pe Bubulina.

adriana spunea...

Sara, nu am gasit cartea. Stiam ca o am in biblioteca dar nu o gasesc. Iti multumesc pentru link.