duminică, 16 ianuarie 2011

Sfaturile unui tata: scrisori intr-o carte

Ale, stii ce imi sopteste  mie cineva care este acolo sus si te iubeste?!

Draga Alexandra,

Sunt foarte bucuros ca micuta mea fetita a ajuns la varsta cand i se potriveste foarte bine rolul de mamica. Chiar daca nu le-am scris eu, aceste scrisori iti vor fi de mult folos in viata de familie. Le poti citi de aici sau stand comod intr-un fotoliu.

Cu drag, tata.

PS. Ce coincidenta frumoasa ca personajul principal din carte este tot un Petre. (Poate te vei intreba de ce am zis ca el este personaj principal. Iti vei da seama pe parcurs, citind cartea.)


2 comentarii:

DoarEu spunea...

Un cadou minunat! Nu ar fi ceva mai potrivit ca dar de nunta de la un parinte.

cat mi-as dori sa traiesc astfel de momente... pentru mine, dar mai ales pentru implinirea si fericirea mamei!

adriana spunea...

Claudia,o sa apara si jumatatea ta, atunci cand te astepti mai putin.