luni, 24 ianuarie 2011

Va doresc o zi colorata!

Si va invit la ora 9 sa savurati o cafeluta, pregatita astazi de darry.anna. Ea, Sergiu si Liliana  au acceptat invitatia  de a fi coautori la blogul meu. Imi vor darui postari  si  astfel dardindar nu va intra in vacanta chiar daca eu  voi lua din cand in cand cate o pauza. Iuliana, invitata si ea, cred ca inca mai doarme la ora asta dar sigur o va trezi aroma imbietoare a cafelutei. Daca cititi aceasta postare si nu este inca ora 7, sa stiti ca nici eu nu m-am trezit. Am editat-o in cursul serii de ieri si am planificat sa fie publicata astazi la ora 4, pentru cititorii care sufera de insomnie.

Sub fiecare postare, veti gasi si autorul ei. Daca va place, puteti bifa si calificativul. La sfarsitul fiecarei luni as putea sa fac un clasament al coautorilor si premiantul sa fie rasplatit.

O zi colorata, plina de bucurii va doresc! Sa nu uitati ca o zi buna se pregateste cel mai bine inca de la inceputul ei, prin cateva minute de liniste.

6 comentarii:

Sara spunea...

Vă doresc și dumneavoastră o zi și o săptămână plină de culoare!...

Niculina Nina spunea...

Buna dimineata,va doresc un anceput de saptamana minunat,am venit mai de-vreme la cafeluta dar probabil ca mai dormiti,va pupic si Dumnezeu sa fie cu noi,Amin.

adriana spunea...

Sara, daca e ceva cenusiu in jurul meu, imediat gasesc o pata de culoare pentru a incalzi atmosfera.

Asa am facut si cu buchetul de flori: l-am asezat la loc vizibi, l-am fotografiat, vi l-am daruit si voua pentru a va incalzi un pic recele din iarna.

Am ajuns la capitolul 13 din Micul Print...pentru ca acum sunt la a patra sau a cincea recitire, citind, mi-am reamintit multe episoade din copilarie,legate de momentul cand rasfoiam cartea...chiar imi era dor e Micul Print

Spor in toate si cu gandul la vacanta care se apropie, cred ca tu sigur vei avea o sapatamana colorata.

adriana spunea...

Nina, pai tu cu o famile asa numeroasa, sigur ca te scoli cu noaptea in cap.

Pentru ca sunt cam obosita si pentru ca prietenii mi-au sarit in ajutor si fac ei cafeaua, astazi am dormit si eu un pic mai mult.

Sper ca ai revenit si la cafea, unde te rog sa ii spui darry.annei daca ti-a placut.

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2011/01/buna-dimineata.html

Julie spunea...

Frumoasa initiativa ta, Adriana! Sper sa am si eu timp si inspiratie sa postez cate ceva din cand in cand.

Pupici si imbratisari... colorate! :)

adriana spunea...

Julie, pentru o secunda am zis ...cine este Julie?!...O SECUNDA CARE A TRECUT INSA FOPARTE REPEDE.

Stiu eu ca ai si timp si inspiratie. La treaba, draguta mea coautoare!

ai vazut doar ce constiincios si-a facut darry.anna lectia.

Asa mai bem si noi cate o cafeluta din cand in cand.